Windows 7 terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoetjeBeuh

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2010
Berichten
42
hallo
Onlangs heb ik Windows 7 geinstalleerd op mijn pc omdat dit zo'n goed besturingssysteem blijkt te zijn. Alles OK, maar ik kon wel geen verbinding maken met internet. Daarom probeerde ik de drivers opnieuw te installeren maar nu blijkt het dat mijn cd speler kapot is :confused:. Ik heb dan de cd in een andere pc gestopt en al de bestanden op een stickje gezet en zo proberen te installeren, maar geen verandering. Na wat prutsen heb ik het opgegeven en besloten windows xp opnieuw te installeren, maar dat ging ook niet, want de cd speler werkt niet meer...
Nu zit ik daar met een pc zonder internet en kan ik enkel aan mijn bestanden via windows.old .

Weet iemand een oplossing hierop? Een gast van de chat vertelde mij om windows 7 op een andere partitie te zetten omdat ik de huidige over windows xp geinstalleerd heb, maarja zonder cd speler gaat dit maar moeilijk :rolleyes:
 
Goedemiddag,

Morgen even een nieuwe dvd speler kopen 20 euro en je bent weer de man:)
 
Goedemiddag,

Morgen even een nieuwe dvd speler kopen 20 euro en je bent weer de man:)

Eigenlijk zo dit wel een beetje onnozel zijn om al die moeite te doen omdat het internet niet werkt he :)
Zou het mogelijk zijn om een driver te vinden van mijn modem voor windows 7 of de huidige driver compatibel te maken ?
Ik heb een Siemens Santis WLAN USB Adapter ofzo ;)

Ik heb nu ook dOOr dat als je de installatie bestanden op een USB stick zet, niet alles werkt zoals het moet :p
Kan iemand mij helpen hiermee?

Alvast
 
Hoi,

Je kwam zelf met idee om xp opnieuw te installeren hoor dus daarom, en de gegevens van je netwerk is ook niet echt duidelijk dit schrijf je :Siemens Santis WLAN USB Adapter of zo en dan gaat het om of zo, is het die of bijna wees wat duidelijker dan kunnen we je helpen
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je kwam zelf met idee om xp opnieuw te installeren hoor dus daarom, en de gegevens van je netwerk is ook niet echt duidelijk dit schrijf je :Siemens Santis WLAN USB Adapter of zo en dan gaat het om of zo, is het die of bijna wees wat duidelijker dan kunnen we je helpen

Het is inderdaad die, maar ik zal straks wel een nieuwe cd speler kopen en kijken of de drivers werken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan