Windows 7 Tweaking - Opmerkingen/suggesties

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sevo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sevo

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Waar gaat de site over?
De naam zegt het al, het gaat over Windows 7 en op mijn site komt o.a. nieuws omtrent Office en Windows 7. Daarnaast zullen er ook reviews worden geplaatst m.b.t. games en recent gelanceerde programma's.

Opmerkingen
Indien je eventuele vragen, suggesties of opmerkingen heeft m.b.t. de lay-out of iets anders dan kun je dat altijd posten ;).

Windows 7 Tweaking - Created for you and me!

overzichtelijke website! nog wat aandachts puntjes;
wat hebben de bladeren in de header met je onderwerp te maken?
en als ik naar het forum ga zijn opeens mijn menu knoppen verdwenen. Ook zie ik opeens dat de titel anders is en het plaatje in de header ook. ik kan alleen terug komen door op de backknop van mijn browser te drukken.

heb je de website helemaal met wordpress gemaakt of maar een deel?

ecross.

ps: even banner veranderd naar header

Laatst bewerkt:
Op zich een goede insteek, al vraag ik me af of Wordpress nou wel zo geschikt is voor jouw doel. En zoals al aangegeven wordt, het thema wat je nu gebruikt is op zich goed, het heeft alleen niets met 'Windows 7' van doen ;)

Voor de rest is je website nogal leeg :)

Maar de laatste opmerking zal wel verandering in komen lijkt me ;)

Suc6! :thumb:

Dank je wel ;),

Maar even ter zaken, ten eerste is het geen banner (dat is een reclame) maar een header, wij willen niet een achtergrond voor de header want dat kan saai worden dus hebben we gekozen voor thematische wallpapers (in ons geval de seizoenen). Er moet dus afwisseling in zitten.

Ten tweede: Ja dat forum is inderdaad een groot probleem, achter de schermen ben ik bezig met een own made forum dat wel in de site wordt geplaatst. Laten we zeggen dat het nog een bèta is.

Ten derde: De site is een beetje leeg omdat we de site eigenlijk net (wat heet net) hebben gelanceerd, alhoewel al 30 artikelen is niet slecht in een paar weken.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf ook Wordpress, ik kan en wil je wel helpen met de integratie van BBpress in je Wordpress installatie ...

( zo moeilijk is dat namelijk niet) ;)

Ok, dan zal ik contact met je opnemen.

Waarom heeft je forum een sectie Webdesign, terwijl de site over windows 7-tweaking gaat?! Om maar 1 sectie Windows 7 te noemen en de rest dus iets anders is een beetje raar.

[edit]overgens: oranje op groen == niet goed te lezen.[/edit]

Laatst bewerkt:
Is bewust gedaan, er komt op de site zelf een webdesign sectie. Is echter van de homepage verwijderd.

Is bewust gedaan, er komt op de site zelf een webdesign sectie. Is echter van de homepage verwijderd.

Ik had je toegevoegd op MSN, maar tot op de dag van vandaag, nog geen reactie gehad ..

Is bewust gedaan, er komt op de site zelf een webdesign sectie.
Ja, dat snap ik. Maar hoe je precies windows 7 tweaks relateert aan webdesign snap ik niet. Het is juist goed een site te hebben over 1 onderwerk - windows 7 tweaking - en niet allemaal willekeurige andere dingen bij halen. Er zijn al genoeg webdesign fora; het is goed om je site tot 1 onderwerp te beperken. Want je zult nooit een grote community webdesigners aantrekken om op je forum te posten; windows 7 tweakers juist wel.

Laatst bewerkt:
Ik had je toegevoegd op MSN, maar tot op de dag van vandaag, nog geen reactie gehad ..

Is mijn verkeerde MSN :p

@ Vegras: Heb jee gelijk in. Zal het aanpassen.

Laatst bewerkt:
Als ik op het oranje box/vraagtekentje naast '@eraze' druk, komt de uitleg-text buiten het gele boxje. (ook bij andere profielen)

(erg) jammer dat het forum niet 'in' de site zit.

verder nogal content-loos ;)

Ja ff m.b.t. het forum:

Ik heb onlangs phpBB geinstalleerd (engels) alleen ik moet steeds toestemming geven voordat de posts op het forum komen. Maar ik wil dat ze gewoon kunnen posten. Hoe stel ik dat in?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan