windows 7 tweetalig, kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb een pc met daarop windows 7 geinstalleerd. Het is de bedoeling dat die pc meegaat naar Thailand. Windows 7 is nu Nederlands. Als ik nu het Thaise taalpakket download en installeer, is het dan zo dat ik kan kiezen tussen Nederlands of Thais? Zodat ik gewoon met 7 in het Nederlands kan werken, en mijn vrouw met 7 in het Thais?
mvrgr. Kanyarat.

In dat geval kan je een multi-boot maken?, waarbij er twee (2) besturingssystemen op een computer geïnstalleerd zijn.
Je kan dan tijdens het opstarten kiezen welk besturingssysteem je wilt kiezen (de Nederlandse of Thaise).

Laatst bewerkt:
Nu weet ik niet welke versie van 7 je hebt maar als je taalpakketten KAN installeren kun je via het configuratiescherm je landinstellingen aanpassen. dat kun je user onafhankelijk instellen dus je kunt dan een account voor je vrouw aanmaken waarin hij op thais staat en een account voor jezelf waarin hij op nederlands staat.

Eventueel zet je hem op engels, dan kunnen jullie er allebei mee werken :)

Hi Ellasar,
ja dat thaise taalpakket kan ik downloaden. Zou jij in je oneindige goedheid mij uit kunnen leggen wat ik verder moet doen?

:o
- installeer het taalpakket
- Maak een nieuw account aan voor je vrouw
- log af van je huidige account en log in in het account van je vrouw
- Open Land en taal door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Klok, taal en regio en Land en taal.
(of via start intl.cpl in de zoekbalk intikken en op enter drukken)

- Klik op het tabblad Toetsenborden en talen.
- Kies onder Weergavetaal een taal in de lijst en klik op OK.

Dan heb je voor het huidige account de taal aangepast

Bedankt voor de uitleg:thumb: Ik ga vandaag een poging wagen. Perfect gelukt allemaal!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan