Windows 7 Ultimate 32 of 64 bit (Snelheid)

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKvnz

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over mijn pc of ik hem op 32 of 64 bit zal laten draaien. Momenteel draai ik de 32 bit versie met Windows 7 Ultimate. Als ik naar mijn processor kijk zie ik dat hij ook 64 bit ondersteund. Op google kwam ik tegen dat je minimaal 4GB aan ram geheugen moet hebben om de 64 bit versie te laten draaien. En dat heb ik. Mijn vraag is als ik de 64 erop zou gaan zetten zal mijn Windows dan sneller of langzamer worden?

Hier mijn systeem:

1.jpg2.jpg

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Bedankt.

Hij zal er alleen maar sneller van worden met programma's die er ook daadwerkelijk gebruik van maken.
Overigens is het zo dat een 32-bit OS maximaal 3,2 GB aan geheugen kan adresseren en de 64-bit veel meer.
Dat zal waarschijnlijk zijn bedoeld met die 4GB.

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb besloten om erop 64 bit erop te gooien.
Weten jullie ook nog een goede maar vooral een ligte internet security? een alles in een.

Ik gebruik zelf Norton Internet Security omdat ik met de beveiliging geen werk wil hebben. Ook wil ik geen problemen en kunnen doen wat ik wil. Het is wel betaald, maar is het geld wel waard. Laag CPU- en geheugengebruik. NIS is veel moderner en niet meer te vergelijken met die vroegere producten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan