Windows 7 Ultimate Afsluit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinie

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
185
Hallo.

Afgelopen 3 dagen heb ik het probleem dat mijn pc niet meer uit gaat.
De PC blijft hangen op Afsluiten met het lopende ronde rondje.

Weet iemand hier de oplossing voor?

Systeem: Windows 7 Ultimate
Bit-versie: 64

Alvast bedankt.
Vincent
 
Hoi,
start eens op in de veilige modus (F8 trommelen tijdens de boot) en kijk of je het probleem dan ook hebt.
Dan horen wij de uitkomst wel weer.
 
Oeps. Hallo Vinie. Oh dat klinkt niet goed. Probeer eens eerst dit. Ik hoop niet dat je een virus hebt.
Klinkt niet echt gezond! Opstarten in veilige modus en virusscanner aanzetten!
 
Hallo allebij.

Heb de oplossing gevonden.
Heb een fix moeten downloaden.
Deze loste een update op die niet goed was geinstalleerd, en ja hoor hij doet het weer goed.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp.

Gr. Vincent (Vinie)
 
Hallo Vinie dat heb je mooi gefixt. :D Weet je nog welke fix (update) het was, zodat anderen ook kunnen profiteren van jou oplossing.
Zet je de vraag a.u.b. bij je eerste bericht als opgelost. Groet. :thumb:
 
Hello Vinie , Ik heb precies hetzelfde probleem met afsluiten. Echt 100 % zelfde. IK zou u vragen , Hoe heb je dat opgelost ? Welke fix en waar heb je die fix down geloaded ? AuB , Kunt U wat duidelijke uit leggen ?

Met hoogachting !
Hallo allebij.

Heb de oplossing gevonden.
Heb een fix moeten downloaden.
Deze loste een update op die niet goed was geinstalleerd, en ja hoor hij doet het weer goed.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp.

Gr. Vincent (Vinie)
 
@Ejaz: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Je stelt je vraag nu in een topic van iemand anders welke uit April 2012 is. Zoals je net gelezen hebt bij je aanmelding in onze huisregels, waar je mee akkoord gegaan bent, is dit niet de bedoeling op Helpmij.nl
Gaarne zelf een vraag maken met daarin eventueel een link naar dit topic ter verduidelijking.
Hoe werkt het forum: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610877-Hoe-gebruik-ik-dit-forum

Dit topic voorzie ik nu van een slotje.

Succes:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan