Windows 7 Ultimate Dutch downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieral

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Berichten
162
Beste helpmij-ers.
Wie kan mij op weg helpen om ISO bestand van Windows 7 Ultimate Dutch downloaden.
Ik ben wel in bezit van een legale Windows product code.
Met voorbaat dank,
 
Hartelijk dank voor snelle reactie, Terrarbo,
Ondanks dat ik een legale code heb kreeg ik constant boodschap : Fout !
Wat kan ik nog doen?
 
Dan moet je "andere" wegen bewandelen als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Voorgeïnstalleerde OEM versies zijn niet te downloaden, een OEM die van Microsoft zelf is wel.
 
Als je gewoon een .iso te pakken krijgt kan je prima je OEM key gebruiken overigens.
 
Lijkt mij ook sterk een ultimate en een OEM key.
 
Beste mensen Microsoft heeft helemaal geen OEM versies alleen maar Retail en zulke zogenaamde versies zijn alleen maar in winkels te downloaden/:p kopen dus !
OEM registratie werkt NIET en NooiT bij Retail W7 versie, maar windows 7 je kan wel zonder registratie installeren ( dat is bekend ! ! ) vervolgens 30 dagen OS gebruiken enz..enz..
Windows 8 kan je niet zonder registratie installeren etc..etc.. :D maar meeste van jullie neem ik aan dat zoiets weten ....toch // ??

i.v.m. W7 die moet je wel iso vinden maar niet bij Microsoft dus omdat die daar oEM registratie niet werkt ...
 
Laatst bewerkt:
Na 30 dagen moet je een key invoeren anders einde verhaal.

Quote van de MS site zelf

Ja. Nadat u Windows hebt geïnstalleerd, moet u het besturingssysteem binnen 30 dagen online of telefonisch activeren. Wanneer Windows is geactiveerd , kunt u alle functies van Windows gebruiken.



En een OEM key werkt prima op een retail. Heb hier twee systemen draaien.

Verder is Ultimate ook in OEM, zit hem gewoon in de key die je gebruikt

http://tweakers.net/pricewatch/247191/microsoft-windows-7-ultimate-(nl-oem-64bit).html
 
Laatst bewerkt:
:eek: Och ? oke oke oke ALS maar te vinden is dat is ook te begrijpen ....:thumb:

Maar dat via OEM wel Retail geregistreerd kan worden, en dat ik zoiets niet weet tis, alleen maar omdat ik ook zoiets nog nooit ( tot nu toe ) gedaan heb ...:eek:

Terr ...jij wel, .... oke nu weet ik dat .. En wat ik roep gaat je niets aan toch ... ik sta achter mijn woorden altijd ... :D
 
Laatst bewerkt:
Als je het niet weet roep dan ook niks zo stellig.
In dikke letters schrijf je zelf !
 
:D Die had ik ook verwacht van je ...dat ben jij dus ..:rolleyes:

Wat ik volgens jou niet weet ? en wat volgens jou stellig is ??
Vertel maar a.u.b. wat ik volgens jou verkeerd geschreven heb ??

P.S. Wat ik uiteindelijk geschreven heb bron van security.nl site is ...
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen Microsoft heeft helemaal geen OEM versies alleen maar Retail


OEM registratie werkt NIET en NooiT bij Retail W7 versie


maar windows 7 je kan wel zonder registratie installeren

Laatste klopt maar werkt na 30 dagen niet meer !!
 
:D En zo ontstaat discussie dus ... heh heh je moet eens leren NIETS ( maar dat kan je blijkbaar niet :( ) te zeggen als maar iemand anders langs jou ook een eigen commentaar plaatsen wil...
Mensen zeggen ze nooit iets tegen jou, ook als jij wat verkeerd hier plaatst ...

Uiteindelijk dit wat ik geschreven heb klopt alles, alleen maar jij op verkeerde manier dat begrijpt ( helaas :( ) ..
Zoals ik zei gedeelte van mijn bedoeling bron van security.nl is .. in details over mijn bedoeling i.v.m. OEMS windows versies en met OEM registratie nr. een Retail windows versie te kunnen registreren zal ik nu NIET gaan ..

Jammer dat door ju ( ! alweer dus ) discussie over zoiets begonnen is, omdat evt. buiten jou commentaar is ofzo weet ik het niet maar oke, maar ik heb toch niets kwaadaardig betreffende TS geadviseerd, als maar volgens jou dat zoals jij beweert alles kan dan is het probleem opgelost ...toch ??
Man o man hoezoo jij altijd zich bemoeit met mijn commentaren als ik dat met jouwe niet doe ??
 
Laatst bewerkt:
Tis geen gelijk krijg wedstrijd.
Blij dat ik kan negeren, wat een geblaat weer.

Microsoft verkoopt OEM versies (lees key's) aan systeembouwers en als installatie DVD's aan winkels die ze mogen verkopen, garantie en ondersteuning, geeft dan die winkel/systeembouwer.

Retail word verkocht met volledige garantie en ondersteuning door Microsoft zelf.

Elke windows 7 dvd kun je gebruiken voor alle versies als je de ei.cfg maar eerst aanpast.
 
We gaan hier niet een welles-nietjes-spelletje spelen.
@TS weet dondersgoed dat hij een OEM-versie heeft en probeert indirect een illegale tip te krijgen.
Als dit zo verdergaat sluit ik het topic.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan