Windows 7 Ultimate Herinstalleren op Nieuwe partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killinspree

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Hallo!

Ik wil mijn windows 7 Ultimate (64-bits) op een andere partitie zetten (perongeluk fout gegaan tijdens installatie)
Ik weet hoe het in zijn werking gaat e.d. maar wil graag mijn drivers/games/files niet kwijt.

Kan ik zonder te back-uppen windows 7 gewoon installeren op de nieuwe partitie en die andere weggooien? Of denk ik te makkelijk.

Bij voorbaat dank!

Hoi,

Bij herinstallatie ben je toch altijd alle drivers en games files kwijt als die op de partitie staan waar je windows op wilt installeren .Of heb ik hem niet helemaal

Oke, misschien ff wat meer info :P
Ik heb een pc gekregen van iemand anders, die had een Windows op z'n C:/ (ik heb 4 partities) staan.
Omdat de pc zo traag als dikke **** was, heb ik ff opnieuw Windows geinstalleerd.
Alleen ben ik zo snugger geweest Windows op een verkeerde partitie te installeren. (H:/)

Ik wil Windows van de H:/ af. en weer terug naar de C:/ (C:/ is leeg, geformatteerd etc.)

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar ik zo langzamerhand erg benieuwd naar ben is waarom zovelen C:/ schrijven waar het C:\ moet zijn. Hetzelfde geldt uiteraard ook als andere drive letters worden gebruikt. De / achter een drive letter is syntactisch gewoon fout. Het moet een \ zijn.

Meh, typfout :P
Kon de partitie sowieso selecteren dus heb zelf niets hoeven vullen :D

Hoi,

Dan nog als C partitie zoals je nu zegt leeg is kan je daar toch windows op installeren en neem nu even aan dat je de driver etc op H hebt staan

precies zoals jij t zegt!
C:\ is leeg (50Gb vrij)
Drivers etc. Staan op H:\
Niet dat drivers ineens wel moeilijk gaan doen of moeten worden ge-update. Of Games toch ineens .dll of registerfouten hebben oi.d?
Jij zegt gewoon doen?

Beste Killinspree,

Ik heb een aantal quotes verwijderd. Als je direct reageert op iemand kun je hiervoor ook de optie "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken. Zo heb je niet dezelfde tekst onder elkaar staan.

ik zag t, excuus voor het ongemak en bedankt voor het overzichtelijk maken van het topic!

Geen dank. Veel succes met je vraag. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan