windows 7 ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

negativ116

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Hallo, ik heb een vraag mischien een domme maar mischien ook niet

ik heb een nieuwe pc daar staat recovery op nu wil ik me pc upgraden naar ultimate
mijn vraag is blijf ik me recovery wat standaard op computer staat behouden of gaat dat dan ook weer weg ??

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je die partitie niet overschrijft met de ultimate installatie blijft die behouden.
Let wel dat na een evt recovery je weer terug valt op de originele windows versie.

hallo ik heb windows 7 ultimate er p gezet nieuwe probleem ik kan me pc niet meer update kan iemand me helpen

ja hij pakt hem al weer maar nu zie ik dat je wondows xp mode kan doen ik wilde downloaden maar hij doet het niet heb hem op pc staan als goed is teminste dat geeft ie aan

Probeer het eens duidelijker te omschrijven, snap er nu geen jota van.
Verplaats je eens in de helpers, die zien helemaal niets van wat jij ziet gebeuren.

Weet nog steeds niet waar je mee bezig bent, je wilde upgraden naar ultimate, werkt dat?

Nu heb je het weer over XP mode, schiet mij maar lek.:confused:

ik weet niet wat er moeilijk aan is hoor ik heb gezegt dat ie nu op ultimate staat dat ie nu niet kan updaten dat is opgelost nu is me vraag dat je met je pc naar windows xp mode kan doen en dat is die link wat ik bedoel daar staat het wat het is dus je open dat programa en dan heb je windows xp scherm en daar kan je mee *****n

@ negativ116,

Ik heb een aantal quotes verwijderd van je. Indien je direct reageert op iemand kun je hiervoor de knop "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken. Door te quoten heb je een lang topic met veel dezelfde tekst erin.

Dus als ik het goed begrijp heb je nu Windows 7 ultimate en wil je daar de xp mode voor downloaden en nu wil die niet installeren? Graag wat duidelijker zijn en punten en hoofdletters en komma's gebruiken.

omdat ik elke keer de zelfde vragen terug krijg moet tog antwoord hebben op me vraag als ze zegen dat ze het niet snapen dan zeg ik het duidelijker

nielsh12 ja ik heb nu ultimate maar zoals je in de link ziet snap je wat ik bedoel ik wil nu windows xp mode er op dus dan heb je windows 7 als besturings systeem en heb je een virtual desktop als xp maar hij zegt dat ie hem heeft geinstaleerd maar zie niks op me pc staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan