Windows 7 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Regno

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2010
Berichten
57
Hallo!

Mijn virusscanner gaf aan dat ik mijn Windows moest updaten omdat er nieuwere versies van beveiligings updates waren. Verder waren er nog een aantal updates die ik kon installeren.

Ik koos er voor alle updates in 1 keer te downloaden en te installeren, maar op 49% stopte de vooruitgang. Ik heb het downloaden gestopt en heb de computer gereboot. Na de reboot was het probleem niet verholpen en bleef de update bij 49% wederom hangen. Nu wilde ik de computer nog eens rebooten, maar nu gaf hij zelf al aan dat hij updates ging installeren bij het afsluiten. Dit heb ik nu 2 keer gehad en de laatste keer gebeurde er iets, dat voor mij, erg merkwaardig was. In het opstartscherm van windows, waar de letters "Starting Windows" staan, stond ineens allerlei andere dingen die werden geinstalleerd.
Windows7_Beta_Boot_Screen.png


Mijn vraag is nu, is dit normaal na de beveiligingsupdates? Of moet ik me zorgen maken dat er iets mis is met mn PC?

Mvg,

Regno
 
Hoi,
welke virusscanner heb je? Normaal geeft je virusscanner niet aan dat je Windows moet updaten of het zou Microsoft Security Essentials moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij meer gezien bij versies van Symantec.
 
Sorry dan loop ik achter, producten van Symantec gebruik ik al jaren niet meer. Die maakten je pc zo traag.
 
Ik gebruik NOD32. Deze geeft aan dat hij niet volledige beveiliging kan bieden als ik niet de Windows Updates installeer...
 
Maar er is geen mogelijkheid dat je iets slechts doet als je updates binnenhaalt?

Ik heb namelijk nog nooit een update geinstalleerd zien worden in het boot scherm...
 
Bepaalde updates worden afgerond tijdens de opstartperiode.Je kunt er voor kiezen updates handmatig binnen te halen en dan de updates aanvinken die je daadwerkelijk wilt hebben. Daarvoor moet je je echter wel verdiepen in de updates en leren interpreteren of ze wel nuttig voor je zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat weet ik:) Ik ben nog niet heel goed in het interpreteren of updates goed zijn ja of nee.

Maar mijn vraag was eigenlijk: Kan je schadelijke bestanden(virussen en andere troep) via Windows Update binnen halen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan