Windows 7 updaten naar Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanos

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2013
Hallo allemaal

Eerst en vooral vermeld ik dat ik een laptop ( HP dv7 3165eb : voorzien van windows 7 ) wil upgraden naar Windows 8.1

Ik heb in september een update gekocht van windows 8 Pro.

Ik heb windows 8 Pro dus succesvol kunnen installeren een tijdje geleden, alles ging prima tot ik mijn pc formateerde en windows 8 opnieuw wou installeren

De installatie zelf ging goed, en ik kon windows 8 gebruiken, maar toen ik de pc uitzette en opnieuw opstarte gaf hij continu foutmeldingen en werd windows 8 altijd opnieuw geinstalleerd met dezelfde problemen. ( ik heb alles systeem update's gedaan, maar toch ging het opstarten niet ) Nu heb ik terug windows 7 erop gezet via het recovery menu

Maar ik wil natuurlijk windows 8.1

Wie kan me helpen ?

Op zich niet vreemd eigenlijk.
Je had een upgrade van win7 naar win 8 uitgevoerd.
Dit is dus geen volledige install van win 8 pro.

ik raad het je niet aan om windows 8.1 te installeren zitten nog veel fouten in

@granitk7,

Kun je dan ook aangeven welke fouten erin zitten? Dit is wel heel kort door de bocht.

geen enkele app doet het de Windows store deed het in het begin ook niet maar dat heb ik al opgelost ik kan ook geen enkele app updaten steeds de foutmelding 0x80070005 en als ik een nieuwe app installeer staat er wel geïnstalleerd, maar ik zie ze nergens staan en als ik de deksel van m'n laptop naar beneden doet gaat hij niet in slaapstand terwijl de instellingen als ik de deksel dicht doe hij normaal gezien automatisch op slaapstand moet gaan nu moet ik dat steeds handmatig doen ik heb al rondgekeken op internet en er zijn heel veel mensen met dit probleem en dan nog allemaal kleine foutjes. voor de rest is het veel fijner dan Windows 8 met namelijk het zoeken naar een programma of bestand dus ik zou nog even wachten totdat Microsoft deze problemen heeft verholpen, want je kan namelijk niet terug.

vraag me wel af waarom Microsoft er zo lang overdoet om een update uit te brengen.

Volgens mij heb je een update licentie en geen licentie voor een schone installatie.
Je kan het volgende doen: Je installeert eerst Windows 7 opnieuw. Vervolgens voer je een upgrade uit naar Windows 8, waarbij je niets bewaart. Na een heleboel updates wordt dan in de store de update voor 8.1 aangeboden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan