Windows 7 Upgrade Advisor-rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

OmegaMachine

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Hallo,
Ik ben van plan om mijn laptop te formatteren en er op Windows 7 32 bit te zetten.
Ik draai nu er op Xp Pro er op, maar die heeft een security hole fout in it.
Dat geeft mijn Iobit security 360 pro aan.
Maar nu wil ik graag weten welke Windows 7 versie past goed bij me laptop,
Dit is mij laptop in kort:

Besturingssysteem: Windows XP Professional
Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T2390 1.86GHz
Geheugen: 2,5 GB

:love:

Ik heb de Windows 7 Upgrade Advisor-rapport gedaan en dit waren de probleem die hij vond.
1.TaskSwitch.exe : Hoe kan ik dit oplossen of kan ik ook Windows 7 draai zonder het?:confused:

En helemaal onder aan staat er iets over Windows Xp mode, daar word Virtualisatietechnologie niet ondersteund
Hoe kan ik deze oplossen?

Groeten
Omegamachine

ik weet dat TaskSwitch.exe geen virus of spyware is maar er staat dat die niet werkt met windows 7
maar als ik xp formatier zal toch TaskSwitch.exe ook worden verwijderd dus eigenlijk zal dat geen probleem zijn

Voor een security-hole hoef je niet perse van OS te wisselen,dan zouden we allemaal niet meer achter de pc zitten.Noem me een machine/systeem die géén security-hole heeft. Als een hacker in staat is om bij het Pentagon binnen te komen dan begrijp je wel wat ik bedoel.

Ok dus het is niet zo erg dat ik een securtiy hole heb, maar als ik nou wel wil updaten naar win 7 hoe moet ik dat dan doen met die ander problemen en welke is de beste versie home, pro, ultimate die bij me laptop past

Kun je checken bij de fabrikant van je laptop maar je hebt geen merk/type opgegeven.

ik heb een asus pro 55 s laptop met de moederboard versie f5sl
maar op asus.nl kan ik niet vinden of mijn model win 7 support

het is opgelost,
ik heb mijn laptop geupdate naar win 7 pro en het werkt prefect geen security hole meer te zien:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan