Windows 7 Upgrade fout 0x80070522

Status
Niet open voor verdere reacties.

abc123abc

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
97
Beste,

Ik heb vanochtend Windows 7 in de brievenbus gevonden. Wil deze nu installeren, maar hij geeft telkens de volgende foutcode:
0x80070522
Dit komt telkens als hij wilt beginnen met het uitpakken van de bestanden. (hieronder de afbeelding-link)
Doe ik iets fout??? Of ligt het aan de HP m9070??

GROETJES
PLAATJE
 
Laatst bewerkt:
Ben naar een paar dingen benieuwd:

Welke Win7 versie is het en waar heb je hem vandaan? (eerlijk....)

Welke Windows versie staat er nu op je pc?

Hoe probeer je de upgrade uit te voeren?
 
De upgrade is Windows 7 Ultimate, IN DE WINKEL gekocht.
Nu staat er Windows Vista Ultimate op, ook IN DE WINKEL gekocht.
De Upgrade voer ik als volgt uit: In windows druk ik op Deze Computer, dan het DVD-station openen, en setup aanklikken. Dan ´Nu Installeren´.

GROETJES
 
Laatst bewerkt:
Hoi ABC etc.
Allemaal netjes gekocht, en toch werkt het niet? Tsja, Win7 heeft nu al onhebbelijkheden.
:confused: Maar Ik heb vandaag ook de officiele versie van ultimate gekregen. Ik zat al te werken met de RC dus was eigenlijk best tevreden over 7. Om echter de off. te instaleren moest ik eerst mijn schijf schoonmaken. Heb hiervoor de free versie van Killdisk gebruikt en daarna de instalatie gedaan. Werkt perfect nu. Is misschien te proberen.
Groetjes Catweazl
 
Ik ben denk ik ook maar van plan om een schone installatie te proberen.
Toch bedankt!

GROETJES
 
Intussen heb ik een schone installatie gedaan, deze deed het wel.
Bedankt voor de reacties!!
(Mag slotje op)

GROETJES
 
Hoi !

Dit is geen onhebbelijkheid van Win 7, maar een foutcode die de rechten betreft !

@TS heeft duidelijk niet de volledige rechten (" eigenaar zijn " ) over de bestandsmappen in Vista !

Ben je PC-expert, zorg dan dat je in Vista over alles eigenaar bent !

Zo niet, of ontbeer je de kennis: een clean install zal je geen enkel probleem opleveren !

http://www.vistainfo.nl/vista_workshops/vista_workshops/word_zelf_de_baas_over_windows_vista.html

Woon je in de buurt, breng de PC maar langs, dan kun je 'm 20 min. later meenemen met Win 7 correct geinstallerd !
(Heb er al 4 gedaan vandaag, dus de schoorsteen kan weer roken !)

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan