Windows 7 upgrade mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
IIk wilde de Vista op mijn laptop upgraden naar Windows 7

Ik heb hiervoor een upgrade dvd besteld bij Acer.

Dit ging helemaal goed totdat de drivers werden geïnstalleerd.

De computer starte op en bleef daarna hangen op het bureaublad. Hij laat echter alleen de achtergrond foto zien en verder helemaal niets.

Ik heb de computer al eens geforceerd ui gezet en daarna weer opgestart maar dat helpt niets. Ik kan wel in de veilige modus opstarten en dan krijg ik wel pictogrammen te zien op het bureaublad.

Wat moet ik nu doen?
 
Laatst bewerkt:
heb je voor je begon eerst upgrade advisor gedownload van Microsoft ?
dit kan veroorzaakt woorden door zo wel drivers of programmas die niet samen kunnen,
met windows 7.
ik raad altijd aan een schone instalatie die geef minder problemen dan upgraden.
 
heb je voor je begon eerst upgrade advisor gedownload van Microsoft ?
dit kan veroorzaakt woorden door zo wel drivers of programmas die niet samen kunnen,
met windows 7.
ik raad altijd aan een schone instalatie die geef minder problemen dan upgraden.

Die heb ik niet gedownload.

Maar hoe los ik dit nu op want hij doet niets meer?
 
in veilige mode systeem herstel misschien ??
anders tja denk dat je dan niet ontkomt an je hele pc over de kop te gooien dus idd schone installatie opnieuw
 
oei klink niet best denk dan better dat je dan even een schone instalatie kan doen.
je kan in feite win 7 direct instaleren deze zal eerst vragen onder setup naar xp cd.
meer info staat op googles
 
Heb het toch opgelsot.

Ben in de veilige modus opgestart en toen een systeem herstel gedaan.

Daarna de update opnieuw gedaan en de update van 1 driver uitgeschakeld, had al het vermoeden dat hij daarop bleef hangen, en toen is het gelukt.

Pffffffffffffffff :cool:
 
Als je even wilt vermelden over welke driver het gaat dan kun je evt. anderen ook helpen/behoeden! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan