Windows 7 upgrade probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo, ik wil windows 7 ultimate instaleren, dus ik stop de upgrade DVD in de computer, maar hij vind hem niet. Ook niet als ik de computer opstart en de DVD er in laat zitten. Andere dvd's vind die wel hoe op te lossen

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je in je bios al veranderd dat hij vanaf de dvd moet booten??

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat heb ik zojuist gedaan. En dan komt er boven in beeld Boot cd ofzo. Maar dan gebeurt er voor de rest niks.

Meestal moet je op een toets drukken om vanaf de cd te booten. Heb je de cd zelf in elkaar gezet, of heb je hem gekocht??

Gekocht, Ik heb beneden precies dezelfde PC, Ik klik op deze computer en hij doet het. Maar ook als ik op een toets drukte gebeurde er niks. Toen ik de DVD eropnieuw in wou doen vroeg die of ik systeemherstel of normaal opstarten wou doen..

Ik heb het nog een keer geprobeerd, ik drukte op een toets maar er gebeurde niks ik bleef drukken en toen starte die gewoon op En kwam ik op het bureaublad. Hij vind de DVD nog niet...

Hoi,
je moet wel meteen op een toets drukken anders start je pc door,gewoon op de spatie-toets (als je meer dan 2 sec wacht ben je te laat)
Edit: heb je soms een usb of draadloos toetsenbord?

Laatst bewerkt:
Was handiger geweest als je even had vermeld welke bestanden en mappen er nu op die DVD staan.

Wellicht heb je namelijk zo'n upgrade-DVD zoals hier beschreven is. Er staat ook bij hoe je daar dan een opstartbare DVD van maken kunt.

Tijs.

Er moet toch een manier zijn op op die DVD te komen.. ? Ik heb niet veel verstand van computer zoals jullie wel hadden gemerkt. Maar bedenen doet die het wel.

Vermeld eens welk moederbord je hebt in je computer? Wellicht kunnen we je dan een beetje gidsen.
Verder zou je eens kunnen testen met een bedrade PS2 toetsenbord ipv. een USB (danwel draadloos) toetsenbord. PS2 toetsenborden hebben doorgaan een paarse stekker, die dan past in de paarse aansluiting achter op je pc.

Tijs.

Probeer het dan met usb,dat zal wellicht nog wel lukken (hoop ik).
Er is geen PS2 aansluiting in mijn pc ?
Zou het niet beter zijn dat je de specs van je pc hier neerzet? (merk/type e/o modelnr)

Laatst bewerkt:
Hee ik heb het inmiddels voor mekaar. Maa aan het eind vd instalatie kwam er te staan dat het mislukt was, en de vorige versie werd terug gezet.. Dit kwam eruit

Deze apparaten werken mogelijk niet goed na de upgrade. Voordat u de upgrade uitvoert, raden we u aan om de stuurprogramma's voor deze apparaten bij te werken. Annuleer de upgrade, open het Configuratiescherm en zoek naar 'apparaatstuurprogramma's bijwerken' of ga naar de website van de fabrikant en zoek naar bijgewerkte stuurprogramma's.
Opslagcontrollers: ADBDXAKS IDE Controller
Poorten (COM & LPT): Toshiba BT Port (COM1)
Poorten (COM & LPT): Toshiba BT Port (COM2)
Deze programma's werken mogelijk niet goed na de upgrade. We raden u aan deze programma's te verwijderen voordat u de upgrade uitvoert. Annuleer de upgrade, open het Configuratiescherm en zoek naar 'een programma verwijderen'. (Opmerking: programma's die met * zijn gemarkeerd, kunnen na de upgrade veilig opnieuw worden geïnstalleerd.)
Bluetooth Settings
TOSHIBA Utilities

Kwestie van doen wat erbij geschreven is (zie jouw posting). Verder is het altijd een slim plan om vóórdat je een W7 upgrade probeert de Windows 7 upgrade advisor te draaien. Hoogstwaarschijnlijk had je dan direct al dezelfde tips gekregen als je nu na die mislukte upgrade gekregen hebt.

Tijs.

Tsja naar de website van Toshiba gaan dus en alles updaten,aangezien je nog steeds niet je specs van je pc hier hebt neergezet,waar ik je in # 16 al om gevraagd heb,kan ik je momenteel ook niet verder helpen.

Al je andere topics over dit probleem/onderwerp zijn gesloten. Je kan in deze topic verder gaan. Hou rekening met de waarschuwing, die je over het dubbel-posten gegeven is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan