Windows 7 Upgrade Serienummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuraino

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Ik heb een gratis Windows 7 Upgrade DVD besteld, ik heb hem binnen, maar hoevaak kan ik het serienummer die ik erbij heb gekregen gebruiken? Het gaat om Windows 7 Home Premium. En als ik Upgrade blijven mijn geinstalleerde programma's/bestanden dan op de schijf staan of is het net als een schone installatie?

Je mag hem maar op 1 computer installeren als je legaal wilt blijven, of je moet een familie cd hebben dan is dit 3.

Je tweede vraag hangt af van je huidige windows versie.
daarnaast zou ik een schone installie altijd aanraden

Laatst bewerkt:
hoe doe ik schone dan, kan ik dat gewoon kiezen tijdens de installatie?
en als ik hem alleen op deze pc gebruik kan ik de serial dan vaker gebruiken, alleen voor deze pc, bijvoorbeeld bij een schone installatie

Ik krijg een dezer dagen ook mijn 'gratis' upgrade binnen. Alleen nu is mijn vraag. Kan ik Windows 7 alleen installeren op de nieuwe aangekochte PC waar ik de voucher heb bijgekregen of kan ik deze ook op een andere PC installeren?

Je kan altijd een schone installatie doen, ook al is het een upgrade cd.
Wil je legaal zijn dan heb je een XP of Vista serial nodig als basis.

Hmmzzz....Ik heb de CD via Fuijtsu Siemens moeten bestellen, deze upgrade werk dan dus ook gewoon op een HP computer?

Lijkt mij niet. Je besteld bij het ene bedrijf, maar wil het op de spullen van een ander bedrijf installeren.:confused:

Ik heb hem net binnen gekregen. Er staat: Only as an upgrade to a qualifying FUJITSU Windows 7 upgrade option PC.

Iemand toch een omweg zodat hij op 'elk' merk pc geinstalleerd kan worden?

Nee, de cd/dvd is door Fujitsu gemaakt speciaal voor een bepaalt type systeem.

Hoi !

Tja, er zijn uiteraard omwegen, maar:

Dat vereist een heel goede kennis van @Microsoft-software, en
Op dit forum kunnen/mogen/willen we je daarmee niet helpen.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan