Windows 7 upgrade, Welk pakket ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo

Ik heb een probleem met mijn windows vista. Hij is de laatste tijd erg sloom en maakt veel lawaai. Waarschijnlijk een hardnekkig virus. Er werd mij geadviseerd windows vista eropnieuw op te zetten. Maar ik bedacht me toen om windows 7 te nemen.
Alleen, kan dit op mijn computer ? En welk pakket moet ik nemen ?

Als ik windows 7 home premium upgrade neem. Kan ik toch een schone instalatie doen ?
Want de bedoeling is dat ik die oude bestanden Niet meeneem.

Ik heb nu windows vista basic.
Computer ; dell vosto 200
processor ; Intel Pentium Dual CPU E2200 @ 2.20GHz
Geugen RAM ; 2GB
Type computer ; 32 bits


Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen welk pakket ik moet nemen, en hoeveel ik dan ongeveer kwijt ben.

Bedankt
 
Win 7 kan prima op dat systeem, zou home premium upgrade nemen
 
Maak het dan uit of je een 32 of 64 bits computer hebt ?> Of zijn daar weer speciale pakketten voor
 
Ik denk dat Windows 7 Home Premium 32-bit (x86) het meest voor de hand ligt voor jou. Voor 64-bit systemen heb je namelijk wat meer RAM geheugen nodig.

Offtopic: Windows Vista Basic :p?
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt, weetje toevallig ook hoe duur die in de winkel is ? Bijv Saturn media markt etc.
 
Ik haat het altijd om iets via internet te kopen. Als die niet goed is of terug is dat een stuk ingewikkelder dan wanneer je hem in de winkel koop? Of is dat niet zo
 
Wat kan er nou niet goed aan zijn????

Alle Win 7 dvd's zijn toch hetzelfde, in de winkel of in een webshop?
 
Ja dat is waar. Maar nog iets . Wat is het verschil met upgrade en het gewone pakket ? Die andere is toch een stuk duurder.
 
En is die ( schone instalatie ) Moeilijk ? Heb je daar echt iemand voor nodig die er verstand van heeft of kan iemand die ( een klein beetje ) verstand heeft van computers dat ook ?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon simpelweg de setup volgen, je hebt hier niet echt verstand voor nodig. Enige wat benodigd is, is een internet verbinding ;)
 
Gewoon simpelweg de setup volgen, je hebt hier niet echt verstand voor nodig. Enige wat benodigd is, is een internet verbinding ;)

Niet dus............................

@TS Eerst de Upgrade installeren door van de DVD op te starten, GEEN serienummer invullen.

Na deze installatie Win 7 opstarten, en dan VANUIT WIN 7 opnieuw installeren, en dan WEL het serienummer ingeven van de upgrade dvd
 
Veel zitten er in Windows 7 zelf, voor de andere eerst even checken of Dell ze beschikbaar heeft, anders heb je een probleem
 
Heb even voor je gekeken, Dell heeft voor jouw pc geen Win 7 drivers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan