Windows 7 upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

apjekills

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Berichten
118
Hallo,

Ik heb op mijn computer 2 besturingssystemen staan windows xp en een upgrade naar 7. Als de computer opstart kan ik dus kiezen uit de besturingssystemen. Ik heb al gelezen dat je alleen een besturingssysteem kunt verwijdert met formateren. Mijn vraag is als ik dan ga formateren gaat windows 7 er ook af. Kan ik dan met de upgrade van vista naar windows 7 cd instaleren zodat alleen windows 7 eropstaat. Dus zonder eerst vista of xp te instaleren want die heb ik namelijk niet.

Gr.
 
Als je formateert gaat alles er vanaf. Dus als W7 en XP beide op de C schijf staan worden ze allebei verwijdert (als je de C schijf formateert :) )
Een normale upgrade zal een complete versie van W 7 opstaan, je hoeft dus niet eerst XP te installeren
 
Okee maar toen ik de vorige keer windows 7 instaleerde moest ik aangeven of ik van vista wilde upgraden of van een ander. Dan moet ik zeker die ander aanklikken of kan je die stap overslaan?
 
Kiezen voor aangepaste installatie en dan via stationsopties Formateren kiezen en op volgende klikken, als het goed is gaat het daarna allemaal vanzelf.

Denk er wel aan dat alles weg is. Mail instellingen, favorieten, documenten, alles!!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan