Goedemorgen, ik heb vanochtend mijn pc opgestart en kon mijn gebruikersaccount niet in.
De melding was:
"De service user profile service verhindert het aanmelden.
Gebruikersprofiel kan niet worden geladen"
Ik kan mijn account niet in. Ook wordt er een wachtwoord gevraagd.
Wat ik vorige week heb gedaan, is mijn beheersrechten uitgebreid. Dit in verband met het leren van een bepaald tekenprogramma, waarbij ik uitgebreider beheer moest hebben om sjablonen op te slaan. Het viel me toen wel op hoeveel gebruikersaccounts er te zien waren. Maar verder niet echt op gelet. In mijn herinnering is er geen wachtwoord gevraagd, maar ik weet het niet zeker meer.
Wat kan ik nu doen?
Er is een ander gebruikersaccount waar ik wel in kan. Maar dat is van mijn partner. Ik kan dus wel via dat account nog in de pc, maar niet in mijn mail, en die heb ik nu nodig.
Bedankt voor het advies alvast.
De melding was:
"De service user profile service verhindert het aanmelden.
Gebruikersprofiel kan niet worden geladen"
Ik kan mijn account niet in. Ook wordt er een wachtwoord gevraagd.
Wat ik vorige week heb gedaan, is mijn beheersrechten uitgebreid. Dit in verband met het leren van een bepaald tekenprogramma, waarbij ik uitgebreider beheer moest hebben om sjablonen op te slaan. Het viel me toen wel op hoeveel gebruikersaccounts er te zien waren. Maar verder niet echt op gelet. In mijn herinnering is er geen wachtwoord gevraagd, maar ik weet het niet zeker meer.
Wat kan ik nu doen?
Er is een ander gebruikersaccount waar ik wel in kan. Maar dat is van mijn partner. Ik kan dus wel via dat account nog in de pc, maar niet in mijn mail, en die heb ik nu nodig.
Bedankt voor het advies alvast.