Windows 7 verplaatsen naar een andere partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hk291053

Verenigingslid
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
77
Office versie
miDer
Ik heb de volgende uitdaging: ik heb Windows 7 draaiend en al mijn programma;s geïnstalleerd. Nu heb ik een SSD schijf gekocht, en wil de Windows 7 partitie graag hierop zetten, en de D Partitie met alle programma's natuurlijk ook, maar dat laatste is geen probleem.

Ik heb al van alles geprobeerd: Acronis True Image backup terug zetten: werkt bij mij niet. Met Easus de bestaande windows 7 partitie kopiëren naar de partitie op de SSD Schijf: werkt niet; Met Windows 7 een backup gemaakt, maar die kan je alleen terugzetten naar de oorspronkelijke partities; Gewoon alle bestanden kopiëren van de bestaande Windows 7 partitie naar de nieuwe Windows 7 partitie op de SSD Schijf: het kopiëren gaat prima maar opstarten vanaf de SSD schijf, ho maar.

Ik weet echt niet meer wat ik kan doen. Zit misschien niets anders op dan Windows 7 weer helemaal opnieuw installeren en weer instellen, en ook weer alle programma's opnieuw installeren. Of weet iemand misschien nog een andere mogelijkheid?

Alle tips zijn welkom,

Groetjes,

Herman.
 
Goedemorgen...

Gewoon een nieuwe instalatie doen.
Wat jij wilt gaat niet werken cq fijn werken.Je zit ook met het register e.d en door programma's verwijzing naar je huidige w7 partitie.

een nieuwe instal zal toch het meest doeltreffend zijn.Het is weer even werk maar dan ben je ook helemaal "op orde"
 
Had ik ook al bedacht

Bedankt voor je reactie. Ik had dit ook al bedacht en ben gisteren de hele dag bezig geweest met een nieuwe installatie en het installeren van alle software. Gelukkig regende het buiten, dus dat maakt het allemaal wat dragelijker.

Groetjes,

Herman.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan