windows 7 verwijderen dmv XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker231

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Berichten
112
hallo,
ik ben die nieuwe windows echt helemaal zat en wil weer terug naar XP. echt mijn laptop is zo traag met windows 7 opeens duurt echt 5min voordat hij deze computer opstart... vroeger maar 1 sec ofzo niet eens. maar goed

wat ik dus deed xp cd erin laptop opnieuw starten f12 drukken via cd/dvd starten press a key to continiue the windows setup/ gedaan ff gewacht. dan enter drukken om te installeren en jahoor de probleem. er zit geen harde schijf in je laptop... WTF er zit echt wel een harde schijf in hoor.

hoe los ik dit op?>???

bedankt voor uw aandacht
 
Goedemiddag,

Ik weet niet om welk notebook het gaat maar zijn daar wel xp drivers voor en daarbij hij heeft het goed gedaan misschien een virus ofzo ik zou eerst dat eens controleren eventueel eens met deze.
 
Laatst bewerkt:
hallo,
ik ben die nieuwe windows echt helemaal zat en wil weer terug naar XP. echt mijn laptop is zo traag met windows 7 opeens duurt echt 5min voordat hij deze computer opstart... vroeger maar 1 sec ofzo niet eens. maar goed

wat ik dus deed xp cd erin laptop opnieuw starten f12 drukken via cd/dvd starten press a key to continiue the windows setup/ gedaan ff gewacht. dan enter drukken om te installeren en jahoor de probleem. er zit geen harde schijf in je laptop... WTF er zit echt wel een harde schijf in hoor.

hoe los ik dit op?>???

bedankt voor uw aandacht

http://www.schoonepc.nl/instal/windows_xp_slipstreamen_autstreamer_nlite.html

Hier heb je meer aan denk ik.
 
Goedemiddag,

Ik weet niet om welk notebook het gaat maar zijn daar wel xp drivers voor en daarbij hij heeft het goed gedaan misschien een virus ofzo ik zou eerst dat eens controleren eventueel eens met deze.
ik weet niet of ik daarvoor geduld heb hij is echt zoooooo traag
 
ok nou weten jullie wat het was? mijn virus scanner kwam opeens met een berichtje dat ik een trojan had... nou gelijk verwijderd en de laptop gereset en hij doet al weer heel wat sneller en zijn al mijn iconen beschadigd ofzo?!
 
Hoi,

Was toch niet zo slecht idee hé als het goed gewerkt heeft waarom dan gelijk terug naar xp als het even niet wil dat snap ik dus niet maar ben blij dat het opgelost is:thumb::thumb:
 
maar toch vind ik win XP de beste windows die er is!
maar nog ff 1 ding de trojan is verwijderd maar opeens hoorde ik muziek op mn laptop terwijl ik niks opzette?!
 
Hoi,


Denk dat het een kwestie van wennen is, maar je weet zeker dat je alle trojans kwijt bent?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan