Windows 7 verwijderen en vista herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan staat er waarschijnlijk geen recovery op . Weet jij zeker dat jij geen recovery dvd hebt ?
Acer nogmaals mailen en / of smorgens bellen dan is het wachten minder lang .

Nadeel van recovery is dat voorgeprogrammeerde programma's ( vaak proefversie's ) er ook weer opstaan , voordeel is dat ook de drivers er weer opstaan .

Bij een schone installatie kan jij alles naar jouw hand zetten , nadeel is dat jij ook de drivers moet zoeken en installeren .

Als jij vista gaat downloaden zorg dan wel dat je de bij de code horende versie neemt .
Dus niet vista ultimate als jij de code voor vista home hebt .
Hans

Configuratiescherm --> Systeem en onderhoud --> systeem: Helemaal onder aan staat je licentiecode ;)

Maar kan ik nergens een CD/DVD downloaden op internet of zo?
- ik heb hem wel het liefts op fabrieksinstellingen:D

dit is natuurlijk ook een mooie leermoment voor me zelf:o

Toch maar acer proberen te bereiken via Email of telefoon.
want ik zou geen andere oplossing weten dan een vista versie downloaden en kraken...

Toch maar acer proberen te bereiken via Email of telefoon.
want ik zou geen andere oplossing weten dan een vista versie downloaden en kraken...

Er hoeft niet gekraakt te worden
Een illegale gedownloade vista met een bij de versie horende legale licentiecode maakt alles legaal !!

oke mensen...

Ik wil jullie allemaal één voor één bedanken voor jullie moeite. ik zal morgen nog maar eens kontakt opnemen met acer.

- maar mochten er nog mensen zijn die nog een idee hebben... meldt het hier alstublieft! misschien kunnen we ook nog eens anderen plezieren die één zelfde probleem hebben ondervonden !!!

Nogmaals, hartelijk bedankt!
:thumb::thumb::thumb:

Er hoeft niet gekraakt te worden
Een illegale gedownloade vista met een bij de versie horende legale licentiecode maakt alles legaal !!

Code heeft hij niet meer 100% omdat de sticker is versleten, dus dat is wel de enige oplossing.

Dat lijkt mij de beste oplossing , als jij jezelf bij aanschaf geregistreerd hebt , doen zij niet moeilijk , zorg anders dat jij de aankoopbon bij de hand hebt .

Voor de juiste code kan jij microsoft bellen , als jij je daar ook hebt geregistreerd doen zij ook niet moeilijk .
Hans

hey!
ik heb net ontdekt bij computer management en dan klikken op Disk management dat ik nog een "healthy" Recovery Partitition heb van 9,77 GB !!!

kan ik hier iets mee doen om mijn laptop terug te krijgen op fabrieksinstellingen??

Ja , hé , hé
Dat is jouw recovery , Hoe deze te benadren weet ik niet , zie de handleiding .
Hans

Ja , hé , hé
Dat is jouw recovery , Hoe deze te benadren weet ik niet , zie de handleiding .
Hans

ik kan er ook niets vinden... als ik bij C-schijf en D-schijf "rechter muis" klik doe, krijg ik een menu te zien.... maar niet bij mijn recovery disk...

hee wat jammer... ik kom er telkens een stukje dichterbij, alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpakken:D

Acer Extensa 5210 "recovery"

Invoeren in google

Laatst bewerkt:
Heb je algedaan wat ik eerder zij ....
In De bios ALT+F10 Inschakelen ?

zet de laptop uit..
vervolgens weer aan en als je hem aanzet blijf dan F2 drukken ... dan kom je in de bios...
Daar staat ietsmet Recovery ...
even doorzoeken

ik heb in BIOS "D2D" op eneabled staan!

als ik nu ALT + F10 "herhaaldelijk" druk krijg ik wel iets te zien en daar staat "edit windows 7 boot" maar verder kan ik daar niets mee.

Belangrijk!
ik heb een recovery partititie gevonden van 9.77 GB en via een recovery wizard dat ik via internet heb gedownload kan ik hierin kijken.

Stel dat ik deze inhoud van de Recovery partititie op een paar DVD's brand en dan bij BIOS de boot prioriteit CD/DVD als eerste zet en dan proberen te resetten?

zou dit kunnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan