windows 7 verwijderen lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus zoals ik een illigale windows 7 cd heb gebruikt om te instaleren nu een windows vista gebruiken maar heb ik alleen geen idee wat ik daarvoor moet downloaden nog nooit gedaan film games muziek maar windows niet?

gebruik MR Music zijn link maar gewoon dat is simpeler :) ik mag je namelijk niet uitleggen hoe je die moet downloaden :D

* deze link dus

ik heb geprobeerd een cd te maken maar ik kan niks met het bestand dus heb ik het maar op een cd gebrand en in de bios alle boot opties op cd gezet maar hij krijgt cd failure

hoe moet ik dit precies doen of ligt het niet aan mij?

ik heb geprobeerd een cd te maken maar ik kan niks met het bestand dus heb ik het maar op een cd gebrand en in de bios alle boot opties op cd gezet maar hij krijgt cd failure

hoe moet ik dit precies doen of ligt het niet aan mij?

je kan dat branden met het gratis programma "IMGburn"
hier

vriendelijke groet Rick/Mastermindzh

ik heb het met dat programma gedaan

maar weer hetzelfde disk boot failure, insert system disk andd press enter

kan het aan e cd liggen of dat het bestand een torrent bestand is?

want ik heb het gedownload en ik weet niet of het al een torrent was of dat ik het nog een moet proberen? thx alvast voor jullie moeite voor mij :thumb:

dan denk ik dat het toch aan de torrent zal liggen :)

ik gebruik allerlei soorten dvd's en ook IMGburn en het gaat goed :!

heb je wel op de laagste speed gebrand? dat moet met een OS cd :)

anders even een ander torrentje doen die het wel doet !

of even van iemand een cd (zonder legale code uiteraard) lenen en die gebruiken om het te herstellen

nee ik had hem niet op de laagtse snelheid maar op max welke is de laagste?

1x of 56 x ??

moet ik verder nog iets met het bestand of cd doen voordat ik hem brand?

ah ok ik gebruik nu een sony cd-r

dan pak ik een dvd en probeer t nog eens

ik heb nu ook via alle setting en download van een site gedaan en de ractied daarop waren goed maar bij mij krijg ik maar die failure?:confused:

kan je misschien met een link voor een reboot cd en alle stappen voor mij opstellen puntje voor puntje dankjewel :thumb: want dan hoop ik dat ik iets over het hoofd gezien heb :o

ik heb nu ook via alle setting en download van een site gedaan en de ractied daarop waren goed maar bij mij krijg ik maar die failure?:confused:

kan je misschien met een link voor een reboot cd en alle stappen voor mij opstellen puntje voor puntje dankjewel :thumb: want dan hoop ik dat ik iets over het hoofd gezien heb :o

er mogen geen Torrent links gegeven worden :(

1 download een bootable ISO
2 brand de ISO op een DVD met IMGburn op de laagste snelheid
3 doe de cd erin en start de pc op

waneer krijg je de failure? nadat de cd erinzit en je de pc opstart?

probeer de DVD ook eens in een andere pc :) als die het daar doet ligt het aan je dvd lezer

Laatst bewerkt:
moet je de torrent eerst een iso bestand maken?

ik denk dat we een beetje in de knoei zitten met de torrents hiero :)

een .torrent bestand moet je eerst nog downloaden

als je het .torrent bestand op je pc hebt open je dat met een programma (bijvoorbeeld Utorrent) *klikje*

dan download je een dvd(met Utorrent dus) van 4.00 gb als die gedownload is(dat is de .iso) dan brand je die met IMGburn op je DVD

ok ik heb bittorrent gebruikt en het bestandje geactiveerd,

moet ik nu op een lege dvd hetzelfde bestand branden?

ok ik heb bittorrent gebruikt en het bestandje geactiveerd,

moet ik nu op een lege dvd hetzelfde bestand branden?

nee nu wacht u tot het klaar is met downloaden via Bittorent :)

een torrent die klaar is met downloaden ziet er zo uit 100% en er staat Seeding

daarna brandt u het gedownloade bestand :)

(indien het niet 1 bestand is maar heel veel mapjes dient u deze eerst uit te pakken :). open 1 mapje met Winrar en sleep de .ISO eruit en naar het bureaublad die kan je vervolgens branden)

alles is gelukt behalve dat nadat ik mijn serial heb ingevoerd krijg ik de error code : 0x80070002

:eek::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan