Windows 7 Voorbeeldvenster (snel bestanden inkijken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietsoo1

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2012
Hallo Mensen

Heb het volgende probleem op een windows 7 pc.
Voorheen als ik op een bestand een keer klikte in windows gaf hij voorheen in het venster rechts een voorbeeldvenster van een PDF. (zo kon ik snel door bestanden heen kijken)

Zoals hier

Voorbeeldvenster.jpg

Nu is het zo dat dit niet meer wil. Het voorbeeldvenster blijft blanco.
De volgende verschillen kom ik nu tegen. Als ik na de goede en niet goed pc kijk.

De goede pc die wel het venster weergeeft geeft het bestand op de manier weer zoals op de foto hierboven.
En de pc waar het niet op werkt doet het op deze manier:

Niet goed.jpg

Er zit verschillen tussen de icoontjes.

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer op allebei de computers met dit voorbeeld venster kan werken.

Iemand antwoorden?

Bedankt alvast.

Klik in dat scherm naast het vraagteken op het icoontje voor het weergeven van het voorbeeldvenster.

Ik heb het voorbeeldvenster wel in beeld. Maar deze is vervolgens blanco.

Het heeft te maken op de manier dat de PDF extensie is gekoppeld aan het programma. Dit is op een of andere manier niet goed gegaan neem ik aan.

De icoontjes zijn in beide schermen gelijk.
Maar probeer inderdaad de PDF extensie eens opnieuw te koppelen aan de juiste PDF lezer.
Daarnaast is volgens mij in het onderste scherm het PDF bestand niet geselecteerd.
Maar dat kan bedrog zijn.

Laatst bewerkt:
ALS je via configuratie scherm die pictogram aanpast, ... zal goed moeten blijven ! ...:D:thumb:
2nr356q.jpg
Of je gewoon jouw PDF reader opent en via reader zoek je die betreffende pdf bestand , vervolgens geef je aan die bestand ALTIJD met PDF reader openen ! ..:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan