Windows 7 VS Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

kebabsnor

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om morgen mijn systeem te upgraden met een nieuw moederbord (asus sabertooth z77) en een ssd (samsung 840 series pro 128gb).
Nu vraag ik me af wat ik beter kan nemen windows 7 of windows 8?
Ik houd er van als mijn windows lekker snel is alleen ik game ook veel.
Wat kan ik beter nemen windows 7 (zoals ik nu heb) of windows 8?
Ik game veel en dacht altijd dan windows 8 games minder soepel draaide vandaar.

Persoonlijk zou ik gaan voor Win7.
Ik vrees dat Win8 hetzelfde lot zal ondergaan dan Vista.

Reeds nu wordt aangekondigd dat wezenlijke onderdelen weer aangepast worden.

Mijn ervaring met Windows 8 is dat het veel soepeler en sneller draait, hoewel er met Windows 7 niks mis is.
Ik ben erg blij ervoor te hebben gekozen de Windows 7 op m'n PC te vervangen door Windows 8.

Heb al keer dual boot met windows 8 gehad alleen dit was niet zo snel omdat dit op een hdd was geïnstalleerd.
Morgen heb ik namelijk een ssd en dat zal natuurlijk veel sneller zijn.
Maar support windows 8 verder wel gewoon alle drivers en zo?

ga uit van je eigen voorkeur!
mijn voorkeur gaat naar dat van windows 7 op dit moment
Windows 8 richt zich teveel op de tablet en touchscreen markt iets waar ik persoonlijk helemaal niet op zit te wachten
en vind het dan ook erg ver gaan om dan nog eens third party software aan te schaffen of te gebruiken om een standaard w7 bureaublad in w8 te krijgen.
en ik gebruik de start knop vrijwel 24/7

en vind de plus punten die w8 met zich mee brengt niet opwegen tegen de min punten
maar jah zoals ik al eerder zij ga uit van je eigen voorkeur als jij w8 fijn vind werken dan is het een prima OS voor jou!

Ik heb dat hele startmenu nooit anders gebruik dan voor het afsluiten van de PC.
In Windows 8 mis ik het dus ook totaal niet.
Ik heb er een knopje voor gemaakt die op die plek staat en niks anders doet dan het afsluitmenu van Windows 8 activeren.

windows 7 is voor mij beter, windows 8 lijkt niet genoeg op de vorige versies om uit te vogelen hoe t werkt voor mij
en wat is dit voor troll? ^^^^^^

ga uit van je eigen voorkeur!
mijn voorkeur gaat naar dat van windows 7 op dit moment
Windows 8 richt zich teveel op de tablet en touchscreen markt iets waar ik persoonlijk helemaal niet op zit te wachten
en vind het dan ook erg ver gaan om dan nog eens third party software aan te schaffen of te gebruiken om een standaard w7 bureaublad in w8 te krijgen.
en ik gebruik de start knop vrijwel 24/7

en vind de plus punten die w8 met zich mee brengt niet opwegen tegen de min punten
maar jah zoals ik al eerder zij ga uit van je eigen voorkeur als jij w8 fijn vind werken dan is het een prima OS voor jou!

De startknop komt weer terug ;)
Volgens een nieuws site http://www.nu.nl/gadgets/3403821/startknop-in-windows-81-weer-terug.html.

Voor de TS: Je kan het een en ander na lezen op de Microsoft site http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/meet
Mijn advies: Altijd zo up to date mogelijk blijven > Windows 8

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan