Windows 7 Wil aanmelden met een verwijderd account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bigone

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 feb 2015
Ik heb een vreemd probleem, Mijn Windows 7 wil aanmelden met een account dat reeds compleet verwijderd is tijdens het opstarten.
Windows 7 geeft dan aan dat er een onjuist wachtwoord is ingevoerd. EN laat de naam van de gebruiker zien, zowel het account als de bestanden heb ik verwijderd.

Waar kan ik dit oplossen,

Instructie op deze link, waarbij jij juist weer wel "Gebruikers moeten zich aanmelden" aanvinkt en op Toepassen drukt.

Wil je daarna automatische login terug, maar dan met een andere gebruikersnaam, dan weer dat vinkje uitzetten, op Toepassen drukken en de juiste geldige gebruikersnaam + wachtwoord invullen etc.

Tijs.

Tijs,

Dank voor de reactie, Bovenstaande heb ik al geprobeerd maar deze opdracht herkend mijn windows 7 niet :rolleyes:

Maarten

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijs,

Probleem opgelost,
Wat een typefoutje al niet kan doen

Bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor ieders beeldvorming: Het vinkje over "Gebruikers moeten een wachtwoord opgeven om in te kunnen loggen" stond aan in control userpasswords2
Nadat we dat uitgezet hadden kon Bigone zijn (huidige) wachtwoord invullen (zijn huidige gebruikersnaam stond al ingevuld) en daarna was het werkend.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan