windows 7 wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

andreas1

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Berichten
145
hallo,
ik heb win 7 gedownload, gebrand en wil hem nu installeren, maar... hij vertikt het!
ik heb gewoon in de bios als bootsequence de E: eerste staan, maar hij geeft gen kik. ook niet in windows zelf, hij kan het.iso bestand niet openen. wwe tiemand wat te doen?
 
Hoe heb je het iso bestand gebrand?
Als hij nu nog als iso op DVD staat heb je iets niet goed gedaan. Ik neem aan dat je dus een iso gedownload hebt? Deze ga je nu eerst op DVD zetten met IMGBURN bijvoorbeeld. Op deze manier wordt er een gangbare DVD van gemaakt.
 
Even voor de duidelijkheid. Je moet de ISO openen in een brandprogramma. Dan zal hij de iso branden als DVD. Je moet dus niet het ISO bestand zelf op een DVD zetten.
 
Dan heb je het niet als image gebrand met Nero, maar als DVD-ISO.(Datadvd) Probeer IMGburn zoals aangegeven.
 
Mer Nero kan het ook, maar IMGburn is makkelijker en beter voor image bestanden.
 
laat maar ik heb het gevonden! bedankt voor de hulp! als alles goed is gegaan zal ik straks wel een berichtje geven. anders horen jullie er nog wel van. in ieder geval bedankt!
 
Even dan voor degene die dit topic misschien ooit eens leest.

Met IMGBURN dus gewoon kiezen voor IMAGE NAAR SCHIJF .....
 
het wordt steeds gekker! nu herkent de pc de schijf, is start op van af de dvd, er staat dat windows wordt geladen... hij start op... en zoongeveer wanneer hhij mijn bureaublad zou moeten weergeven geeft hij een mooi blauw scherm. de eerste keer gaf hij : driver_iql_not_less_or_equal. en een tweede keer zei hij dat de pc werdt afgesloten omdat een programma de kernel wou bewerken. betekent dit dat ik ze niet vrolijk naast elkaar kan laten draaien? moét ik nou een clean install maken? ik doe het liever niet, want het is altijd zo'n rompsloop allemaal... de pc voldoet overigens wel aan alle door win 7 gestelde eisen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan