Windows 7 wil niet verwijderd worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandjee

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Goeden dag,
Ik heb hier een laptop (Easynote TJ73) met het rampen programma Windows 7, ik wil XP hier weer opzetten, nu doe ik dit zoals het hoort. XP cdtje erin, starten van disk? Ja.. Krijg ik op het blauwe scherm ineens "Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

*** STOP: 0x0000007b, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000

Overigens zijn er ook géén drivers te vinden van de Easynote TJ73...

Weet iemand hier raad mee??

MVG

1) Windows 7 is een super besturings-systeem

2) Er zijn geen XP drivers voor die laptop meer

3) Win XP herkent jouw SATA harddisk niet

Maar is er dan een mogelijkheid om windows xp er op te zetten?

Het is zo dat deze computer vreselijk traag is, vanaf het moment dat hij uit de doos kwam (nu had ik ook geen PB moeten nemen maar mn vriendin heeft hem gekocht) kan het komen door al die crap wat PB er zelf opzet? of omdat het een home edition is?

Het is zo dat deze computer vreselijk traag is, vanaf het moment dat hij uit de doos kwam (nu had ik ook geen PB moeten nemen maar mn vriendin heeft hem gekocht) kan het komen door al die crap wat PB er zelf opzet? of omdat het een home edition is?

Daar geen van beiden....

Win7 hoort op jouw laptop met die processor en 4Gb geheugen gewoon heel soepel te draaien!

Wat is er traag en wat loopt er niet lekker?

Zelf al software geinstalleerd en zo ja, welke?

Opstarten duurt 5min, multitasking is belabberd het enige wat er tot nu toe op is gezet is Sims 3

Als de laptop nieuw is en er vanuit de doos 5 minuten over doet om op te starten, terug naar de winkel

Denk niet dat Makro daar echt verstand van heeft:P Maar zal even gaan bellen idd.
Het zal ook niks gaan schelen als ik dan windows 7 ultimate er op zet? Want ik ben bang dat ik mijn drivers dan kwijt ben..

Denk niet dat Makro daar echt verstand van heeft:P Maar zal even gaan bellen idd.
Het zal ook niks gaan schelen als ik dan windows 7 ultimate er op zet? Want ik ben bang dat ik mijn drivers dan kwijt ben..

Heeft er echt niets mee te maken

Ok, maar worden de drivers automatisch herkend door Windows 7? (is mn laatste vraag):cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan