Windows 7 x64 instalatie probleem :( "load driver...."

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebos580

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
ik heb vandaag geprobeerd om Windows 7 pro x64 te installeren, maar na dat ik op "nu installeren" had gedrukt en setup wordt gestart zag kwam er dit:
"A required CD/DVD drive device driver is missing. If you have a driver floppy disk, CD, DVD, or USB flash drive, please insert it now.
Note: If the Windows installation media s in the CD/DVD drive, you can safely remove it for this step."
:(:(:(

maar Windows die x86 zijn lukken wel. :confused:

mijn pc:
AMD Athlon 64 x2 4800+
ATI radeon HD 2600 pro
CMI8768 geluidskaart
3GB ram
Broadcom NetXtreme BCM5755 Gigabit Ethernet PCIe
160GB sata hardeschijf

Lang leven het ontbreken van je drivers voor je cdrom/dvd speler in je systeem.

Download de drivers en zorg dat deze geladen worden tijdes de installatie

welke ?

welke drivers moet ik downloaden

Laatst bewerkt:
Tijdens de installatie kan je additionele drivers gebruiken voor de installatie (BV een SCSI drive) deze kan je inladen door tijdens de installatie een F knop te gebruiken (volgens mij uit het hoofd F8)

Stop maar met zoeken. Waarschijnlijk is je DVD niet goed gedownload of gebrand. Controleer eens de grootte van de DVD.

DVD is correct

mijn dvd+rw werkt gewoon correct want, ik had windows 7 x86 nog erop gebrand en die kon ik gewoon installeren. :confused:
en de download, moet denk ik ook goed zijn want anders zou hij denk ik niet openen.

dit is eerste keer dat ik een x64 Windows installeer, en in eens geeft hij dat aan. :(

Laatst bewerkt:
Zal best, maar verifieer DEZE dvd eens. Het branden is het probleem ook niet, de download is eerder het probleem. Ik heb dit al aan de hand gehad. Je zult van de andere mensen hier ook horen dat ze nog nooit driver voor de CD/DVD speler hebben hoeven toevoegen. Misschien wel voor een harde schijf.

Ik heb de wijsheid ook niet in pacht, dus van mij mag je kiezen welke route je neemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan