Windows 7 x64 of x86???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fliene

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Hoi allemaal,

Weer een vraag van mij :confused: .

Ik kan via school gewoon legale versies van windows 7 downloaden. Ik denk dat het flikkeren van mijn beeldscherm hierdoor komt. Niet precies door windows 7, maar ik had per ongeluk een 64bit gedownload. Alleen ik kan alleen maar kiezen uit x64 en x86 en ik weet echt niet wat ik daarmee moet :confused:

Ik wil graag een 32bit en op de site staat ook dat die online staat, maar ik kan niks met 32 vinden!

Kan iemand me helpen? :P

Alvast bedankt!

Oke, heel erg bedankt. Vind het wel een beetje onlogisch, maar ja...

"Ik denk dat het flikkeren van mijn beeldscherm hierdoor komt."

Heb je wel de goede drivers voor 64 bits geïnstalleerd?

Jup, want eerst hadden we die van 32 bits, maar toen gaf ie aan dat ik het verkeerde stuurprogramma had, toen hadden we die van 64bits, toen we even hadden gekeken of ik 64bits had.. En toen installeerde die wel.

En nee, ik heb het niet alleen gedaan haha, vandaar de 'we'.

Wel eerst de chipset driver van het moederbord geïnstalleerd?

Ik heb gewoon de drivers geïnstalleerd die op de site van acer voor mijn laptop stonden.

En trouwens, het is pas sinds de driver van de videokaart is geïnstalleerd. Daarvoor had ik nergens last van.

En omdat ik eerst ook van windows vista een 32bits had, neem ik aan dat ik dat nu ook nodig heb?

Even een update-je.

Ik heb ondertussen de 32bits versie geïnstalleerd van windows 7. Ook de videokaart driver heb ik geïnstalleerd, maar hij flikkert af en toe nog steeds. Dus het ligt idd niet aan dat 32bits enzo.

Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoeld wordt met dat chipset driver. Misschien dat ik toch maar weer gewoon vista installeer.

Moederbord driver wordt ook wel Chipset driver genoemd.

Volgens een vriend van me maakte dat eigenlijk niks uit tegen het flikkeren van het beeldscherm.

Kan ik beter terug naar vista dus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan