lloydvdw
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 dec 2008
Hallo iedereen,
Ik heb gisteren Windows 7 x32, geinstalleerd op mijn vaders computer. Daarvoor stond er Windows XP x32 op.
Toen windows XP er op stond, deed ik een internet speedtest (www.speedtest.net) en ik haalde 22Mb/s download en 1,5Mb/s upload.
Nu met de Win7, deed ik gisteren een speed test en ik haalde met moeite 10Mb/s en 0,5 upload ongeveer.
Het gaat over internet met kabel, geen draadloos.
Enige idee aan wat dit zou kunnen liggen, of hoe ik een boost kan verkrijgen?
Specs:
Ram: 1x1024MB + 1x512MB DDR2 553 Mhz
Processor: Compatibel met: Pentium 4, Core 2 Extreme, Core 2 Duo, Celeron D, Pentium D (hz weet ik niet van buiten)
HD: 150Gb
Internet: Telenet Turbonet
Misschien handig om weten;
Op mijn eigen pc stond er ook WinXPx32 op, toen haalde ik amper 6Mb/s (Wireless), nu staat er Windows 7 x64bit op, en kom ik aan 22Mb/s (Wireless).
(ook op www.speedtest.net)
Ik heb gisteren Windows 7 x32, geinstalleerd op mijn vaders computer. Daarvoor stond er Windows XP x32 op.
Toen windows XP er op stond, deed ik een internet speedtest (www.speedtest.net) en ik haalde 22Mb/s download en 1,5Mb/s upload.
Nu met de Win7, deed ik gisteren een speed test en ik haalde met moeite 10Mb/s en 0,5 upload ongeveer.
Het gaat over internet met kabel, geen draadloos.
Enige idee aan wat dit zou kunnen liggen, of hoe ik een boost kan verkrijgen?
Specs:
Ram: 1x1024MB + 1x512MB DDR2 553 Mhz
Processor: Compatibel met: Pentium 4, Core 2 Extreme, Core 2 Duo, Celeron D, Pentium D (hz weet ik niet van buiten)
HD: 150Gb
Internet: Telenet Turbonet
Misschien handig om weten;
Op mijn eigen pc stond er ook WinXPx32 op, toen haalde ik amper 6Mb/s (Wireless), nu staat er Windows 7 x64bit op, en kom ik aan 22Mb/s (Wireless).
(ook op www.speedtest.net)