Windows 7 zó traag dat gamen bijna onmogelijk is!

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenhaverkamp

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Berichten
70
Hallo!
Wanneer jullie mijn eerdere vragen lezen merken jullie dat ik een gamer ben.
In het speciaal het spel: Grand Theft Auto Episodes From Liberty City.
Die speel ik ook online, maar het probleem is dat hij ZOMAAR INEENS zó traag werkt, dat ik telkens uit de server wordt getrapt, en ik de graphics op het laagst moet zetten. Ook valt hij regelmatig uit.

Moet ik nu mijn Windows 7 wéér opnieuw installeren??
Sven!
 
je kan proberen system restore te doen, van de datum voor dat je begon te laggen (Gewoon system restore intypen in start)
 
Goedenavond,

Misschien toch even je hardware opgeven, en heb je geen bij apparaat beheer geen vraagteken of een geel teken ergens bij staan
 
Als eerste game accelerator zou ik MZ Game Accelerator willen aanbevelen. Het zorgt ervoor dat je sneller kunt gamen en op een stabiel platform.
Geschikt voor: Windows XP / 2003 / Vista / 7 (full Windows x64 support)



Als tweede optie:Gamebooster. Hier ben ik niet 100% zeker van of dit een betrouwbaar programma is en dan bedoel ik dat in de brede zin... De werking ervan is gelijk aan die van MZ Game Accelerator

Operating Systems Supported
* Microsoft® Windows® 7 (32-bit and 64-bit) Starter/ Home Basic/Home Premium/Professional/Ultimate
* Microsoft® Windows® Vista (32-bit and 64-bit) Starter/Home Basic/Home Premium/Business /Ultimate
* Microsoft® Windows® XP (32-bit and 64-bit) with SP2/SP3 or Home/Professional/Media Center
* Microsoft® Windows® 2000

Hardware Requirements
* 300 MHz processor or faster processor
* 256 MB of RAM
* 30 MB of free hard disk space


Succes.
 
Laatst bewerkt:
@ dorado,
Wat doet Gamebooster want je link werkt niet;)
 
Hoi,
Ik heb de link aangepast. Gamebooster zorgt ervoor dat alle onnodige processen t.a.v. games uitgeschakeld worden en zodoende je pc optimaal is geconfigureerd voor het gamen. Nadat je gestopt bent met gamen, wordende instellingen teruggezet.
Succes
 
@dorado
Tip voor de volgende keer, controleer altijd de links die je plaatst.
 
@Mik Zjegger, bedankt voor de tip; doch:
Gelukkig maak ik fouten, daar ben ik mens voor!
 
Dat doe ik ook hoor! :p (van die fouten) was ook maar goed bedoeld je moet er verder niets achter zoeken. :d
 
Laatst bewerkt:
Als eerste game accelerator zou ik MZ Game Accelerator willen aanbevelen. Het zorgt ervoor dat je sneller kunt gamen en op een stabiel platform.
Geschikt voor: Windows XP / 2003 / Vista / 7 (full Windows x64 support)



Als tweede optie:Gamebooster. Hier ben ik niet 100% zeker van of dit een betrouwbaar programma is en dan bedoel ik dat in de brede zin... De werking ervan is gelijk aan die van MZ Game Accelerator

Operating Systems Supported
* Microsoft® Windows® 7 (32-bit and 64-bit) Starter/ Home Basic/Home Premium/Professional/Ultimate
* Microsoft® Windows® Vista (32-bit and 64-bit) Starter/Home Basic/Home Premium/Business /Ultimate
* Microsoft® Windows® XP (32-bit and 64-bit) with SP2/SP3 or Home/Professional/Media Center
* Microsoft® Windows® 2000

Hardware Requirements
* 300 MHz processor or faster processor
* 256 MB of RAM
* 30 MB of free hard disk space


Succes.

Game booster héb ik al en het haalt niks uit.
Ik installeer windows 7 maar gewoon opnieuw.
Toch bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan