windows 7 ziet externe harde schijf niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rechtermuisknop op de bewuste usb-apparaat en kies uitschakelen.
Herstarten.
Terug naar apparatenbeheer en kies inschakelen.

Ga dan naar schijfbeheer en kijk of deze er nu wel staat.

p.s bij die poort geeft hij ook aan met een geel driehoekje : dit apparaat start niet?

Uitschakelen en herstarten ( pc uitdoen!!).
Op nieuw starten terug naar apparatenebeheer en weer inschakelen.

is gebeurd maar na het inschakelen komt er weer dat gele drie hoekje en geeft hij weer aan dit apparaat start niet?

Rechtermuisknop op gele driehoek.
Verwijder gele driehoek.
Herstart de computer.

als ik met d erechter muis erop ga staan heb ik niet de mogelijkheid om deze te verwijderen hij staat in het tekentje van de usb poort

Wachten maar op verdere hulp.
Ik ben uitgespit!

hoi aptje , ik heb bij probleemoplossing proberen te corrigeren, is niet gelukt . hij ziet hem nog steeds niet maar?? het gele tekentje is weg en hij geeft nu aan dat het apparaat correct werkt maar dat er een probleem met het stuurprogramma is. is daar een oplossing voor of weet jij hoe en wat ik opnieuw moet installeren.

p.s. als ik automatisch online zoek geeft hij aan dat het beste stuurprogramma is geinstalleerd???.

Laatst bewerkt:
Geef de naam van de externe schijf eens op, Willem?
Misschien valt er bij lacie wat te vinden.

weet ik niet, ik kan dit niet nergens op terug vinden. ik weet wel dat toen ik hem kocht dat het deze naam had. als ik nu op de harde externe schijf ga staan zie ik de naam nergens?

dit komt van andere met dezelfde problemen met externe LACIE disks:

The resolution was to:

Plug in and turn on the external USB hard drive
Right mouse click on My Computer
Left click on Manage
Left click on Device Manager
Expand the USB list
Find the USB device for your USB Hard Drive (in my case it was the one that had no description)
Right mouse click - Uninstall
Turn off the external USB hard drive
Turn on the external USB hard drive and let it find and install the driver
It should work

en HIER staat de driver

ook kom ik mensen tegen met de zelfde problemen die hun chipset drivers nog niet geinstalleerd hadden

dat het bovenste misschien werkt geloof ik wel , maar wat er staat snap ik niet . engels begrijp ik wel maar al de 2e en 3e zin begrijp ik al niet.
Right mouse click on My Computer en Left click on Manage , hier raak ik het spoor al bijster.
is het ook niet zo dat als het me toch lukt om de driver van de externe schijf af te gooien en ik weet of vind niet de goeie driver dan kan ik de harde schij dus niet meer gebruiken.

sorry willem was ff vergeten dat ik hier ook gereageerd had...

het komt er op neer om de usb controller die problemen geeft uit je apparaatbeheer te verwijderen(uninstall)
dan de driver instaleren die hierboven in mijn vorige post staat
en dan de schijf verbinden via usb en dan deze aan te zetten

dan zou het moeten werken

succes

Oke FTWLTG, ik ga dit vandaag proberen en laat het uiterlijk voor 18:00 weten of het gelukt is .

willem 2

FTWLTG , sorry voor de late reaktie.
Maar GEWELDIG het is opgelost , misschien ook voor andere mensen een oplossing.
Super en hardstikke bedankt.

willem

Ja ik ben er hardstikke blij mee , geweldig van FTWLTG EN NATUURLIJK OOK HELPMIJ BEDANKT.
binnenkort meld ik me weer voor een ander probleem op deze site , maar alles 1 voor 1.

hopelijk weer tot ziens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan