Windows 7 ziet geen draadloze netwerken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eric1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric1

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Goedemiddag, Ik heb gisteren Windows 7 geplaatst op een "oude" pc nu wil ik draadloos op mijn netwerk maar er is geen netwerk te zien:( bij apparaatbeheer staat gewoon mijn Linksys WUSB600N en dat ie goed werkt maar rechts onder in is er geen enkel draadloos netwerk te zien het is net als of het signaal niet buiten de pc komt.

Heeft iemand een idee.

Alvast bedankt.
Eric

Driver updaten zou evt. kunnen helpen: link. Directe link: hier

Alternatief kun je de Ralink driversoftware proberen: hier

Succes,

Tijs.

Goedemiddag dnties,

Ik heb het geprobeerd maar niets werkt, ik zie wel bij Netwerkverbindingen dat de Linksys staat uitgeschakeld gedeeld maar al ik op inschakelen druk hij het nog steeds niet doet.

Mvg,
Eric

Kom even naar de Helpmij-chat vanaf de pc met het probleem (die je dan dus bedraad aangesloten moet hebben).

Wellicht kan ik dan met Teamviewer Quicksupport even kijken op het systeem wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn.

Tijs.

Tussenstand: Met de Linksys drivers staat het apparaat bij Netwerkverbindingen als Uitgeschakeld. Ook het wisselen van USB-poort helpt niet.
Ook met de Ralink drivers staat het apparaat bij Netwerkverbindingen als Uitgeschakeld. Ook de Ralink verbindingen utility kan er niet mee overweg.
Herstart van de pc voorgesteld, en als dat niet helpt wordt Windows opnieuw geïnstalleerd.

Tijs.

Sorry, dit werkt ook niet allemaal, ik installeer de boel wel even opnieuw.

Nogmaals bedankt voor de ondersteuning en tijd :thumb::thumb:

Mvg,
Eric

Zet even die Ralink software vanaf de download-map even op de externe memory-stick, dan heb je die in ieder geval bij de hand.
Zodra je Windows 7 opnieuw hebt geïnstalleerd, installeer meteen Service Pack 1
Jij moet op die download pagina hebben: windows6.1-KB976932-X86.exe
dus de onderste in het rijtje, van 537.8MB

Hopelijk komt het uiteindelijk nog goed ;) M.b.t. de hulp: Graag gedaan.

Tijs.

Uiteindelijk Windows 7 erop nieuw opgezet, niets aan de hand :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan