windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekky29

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
Berichten
1.368
gaat wibndows 7 draaien op mijn videokaart 4 mx 440
1.5 gig geheugen
en amd athlon 64 3400+
 
Ik zou zeggen, zet vista er op. Kijk hij dit werkt. Of draai de Vista Upgrade Advisor. De systeemeisen zijn niet heel erg veel verandert. Als je als uitslag heb Home Basic zeg ik: niet aan beginnen!
 
Ik zou zeggen, zet vista er op. Kijk hij dit werkt. Of draai de Vista Upgrade Advisor. De systeemeisen zijn niet heel erg veel verandert. Als je als uitslag heb Home Basic zeg ik: niet aan beginnen!

Deze reactie slaat nergens op.

Windows 7 is veel lichter geworden als Vista, en 1.5 gb ram is zeker voldoende voor 7.
Je processor kan dit ook perfect aan.
 
Ik vermoed dat je videokaart moeite gaat hebben met de glassy look maar dat is toch alleen maar eyecandy.
 
ik heb 1500 mb werkgeheugen en een hele slecht grafische kaart en bij mij loopt alles snel ik heb, voor het instaleren heb je minimaal 512mb werkgeheugen nodig (heb geprobeerd op 128 kan je niet instaleren) dus moet voldoende zijn
 
Heb net windows 7 gedownload maar dat zijn betsnden en geen iso
hoe kan ik die bootble maken:)
 
ik heb 1500 mb werkgeheugen en een hele slecht grafische kaart en bij mij loopt alles snel ik heb, voor het instaleren heb je minimaal 512mb werkgeheugen nodig (heb geprobeerd op 128 kan je niet instaleren) dus moet voldoende zijn

Een goede videokaart is eigenlijknodig om de Aero aan te schakelen. Maar dat is enkel voor de verfraaing.
 
ik kan je zo vertellen dat jou MX 440 net gaat werken maar dan heb je geen Direcx
dus zonder hardware versnelling.

en dat werkt dus niet goed verder zal je PC het goed doen.


kijk ff bij Nvidia vanaf welke versie drivers gemaakt zijn voor W7 ik geloof vanaf geforce 6200
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan