Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
599
Is het al mogelijk om aan het Widows 7 besturingssysteem te komen? De beta versie is niet meer te downloaden. Hoor graag van jullie?

Groet,
Reindert
 
De betaversie is niet meer te downloaden.
Ik denk alleen misschien nog met BITtorrent of Utorrent.

Ik heb het ook geprobeerd maar dan kwam ik aan windows vista.

En de 7 versie van microsoft komt op zn vroegst eind dit jaar uit in het engels.
Daarna moeten we nog wachten op de nederlandse versie

Groetjes Aron
 
@marsmannetje,

Ik snap je goede bedoeling, maar op de eerste link zijn ook illegale downloads te zoeken. Daarom die link verwijderd.
 
goed: ik kan me dat wel voorstellen. (je weet het nooit hoe Brein daar op reageert...)

Maar goed: Windows 7 is dus via dezelfde bronnen te vinden als waar je zonder te betalen films, muziek en software vandaan kan halen.
 
De reden dat ik hier op helpmij.nl ben gekomen is omdat ik problemen had met mijn pc. Ik ben hier niet gekomen om ergens illegaal te gaan downloaden. Ik heb trouwens geeneens een pc met een lege schijf. Ik wacht wel tot Windows 7 legaal te koop is want dan heb ik ook nog eens garantie op mijn aankoop. Maar ondanks alles, ben ik blij dat ik deze site heb gevonden. En ben ook zeer blij met de hulp die jullie bieden op een hulpverzoek van tweede en derde :thumb:

Groet,
Reindert
 
De reden dat ik hier op helpmij.nl ben gekomen is omdat ik problemen had met mijn pc. Ik ben hier niet gekomen om ergens illegaal te gaan downloaden.
Het is legaal.

Ook Linux kan je downloaden bij dezelfde bronnen. Dat is net zo legaal.

Maar goed, als je denkt dat ik je adviseer om iets illegaals te doen, dan zoek je het maar uit....
 
Zo bedoel ik het niet marsmannetje, ik denk zeker niet dat je mij wilt aanzetten tot illegale downloads. En ik heb trouwens geen lege schijf om Windows 7 op te zetten. En tot de tijd dat Windows 7 met een Nederlandtalige versie komt, blijft XP nog wel in de lucht.

Groet,
Reindert de vos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan