windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo heb een brobleem. heb mij onlangs windows 7 gekocht en op de laptop geinstaleerd. maar ik kom niet op internet. ben offline staat er. ls ik nu de internet kabel in de gewone pc doe krijg ik wel internet. ik zou niet weten waar ik moet zoeken. heb ook al de modem uitgetrokken van de stroom maar helpt ook niet. meer weet ik ook niet wie kan mij helpen met dat brobleem. dank u

Hoi,

alle drivers geinstalleerd? kijk even bij aparaatbeheer

hallo modag bedankt voor je reactie op mijn vraag. ja dat heb ik nagekeken.

Hoi,

geen dank, klinkt stom maar vaak zit voor het netwerk een aan uit knop op een notebook staat die soms uit.

hallo modag nou ik zie daar geen maar ik heb altyd maar de gewone aan en uitknop gebruikt die bovenaan in het midden zit met dat blauwe lichtje als hij aan staat.

hoi,
welke browser gebruik je? en staat in netwerkbeheer wel dat je verbonden bent.

ja zie je dat is vreemd ik sta offline dus ik ben niet verbonden maar aan de verbinding dus de internetkabel is niets mis mee. browser i e

Laatst bewerkt:
Hoi,

Met browser bedoel ik firefox of internet explorer want bij firefox staat rechtsboven bij bestand offline of online werken.geldt ook voor i.e.

Laatst bewerkt:
Zie vorig bericht geldt ook voor i.e.

Laatst bewerkt:
windows7

hallo modag daar staat bij mij in de laptop dus een rood kruis bij offline werken

Hoi,

Vreemd als ik daar op klik dan krijg ik een vinkje dat ik offline werk je zou firefox eens kunnen proberen denk alleen maar even mee hoor

hallo modag, bedankt voor je geduld. maar ben eruit de laptop doet het ben op internet. waar lag het aan, windows 7 moest nog geactiveerd worden en toen ik hem geactiveerd had kwam ik ook op internet. sorry maar ik wist dat niet, ben er toevallig vandaag achtergekomen. maar daaraan toe bedankt voor u moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan