Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jverstraten

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Berichten
132
Sindskort heb ik op onze computers (2 desktops en een laptop) windows 7 ultimate geinstalleerd.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om alle wachtwoorden en beveilingen te verwijderen, ik wordt gek van alle meldingen zoals, U bent niet gemachtigd of Uw referentie klopt niet, U hebt geen toegang,enz.enz.enz.

PS
Krijg ik het antwoord per email of waar kan ik het terug vinden. Ik ben nieuw bij HELPMIJ.NL
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,
Zoals je ziet krijg je hier ook de antwoorden kan een ander er ook misschien nog wat mee
Wat je vraag betreft je kan naar configuratiescherm en kiezen voor gebruikers accounts en dan de optie instellingen gebruikersaccount wijzigen en daar is dit in te stellen
 
Ow ja sorry stom niet gelezen.
Groeten hessel
Modag Jij ook een gelukkig nieuw jaar ;)
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,
Zoals je ziet krijg je hier ook de antwoorden kan een ander er ook misschien nog wat mee
Wat je vraag betreft je kan naar configuratiescherm en kiezen voor gebruikers accounts en dan de optie instellingen gebruikersaccount wijzigen en daar is dit in te stellen

Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb alles verwijderd wat ik kon vinden op dat gebied maar om verbinding met de andere computers te maken bijft hij om wachtwoorden vragen. Als ik dan weer een wachtwoord instel kan ik wel weer verbinding maken maar loop ik weer tegen andere problemen aan zoals bij extern bureaublad krijg ik eerst: geef uw referentie op, doe ik dan, gaat ie verder bureaublad met welkom, en dan rood kruis met "De gebruikersnaam of het wachtwoord is ongeldig"en sluit dan weer af. :evil:
Als je vandaag niet meer antwoord, is geen probleem, maar wens ik je een hele fijne jaarwisseling toe en een gezond 2010
 
Idd, Wil wel blijven computeren en gitaar spelen :)

Groeten Hessel
 
Hoi,

Wil je extern bureaublad van Windows 7 opstarten en een andere pc overnemen of wil je de pc met Windows 7 overnemen vanuit een andere pc?
 
Hoi,

Wil je extern bureaublad van Windows 7 opstarten en een andere pc overnemen of wil je de pc met Windows 7 overnemen vanuit een andere pc?




Ik wil de pc met Windows 7 overnemen vanuit een andere pc met windows 7
gr
j. Verstraten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan