Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

maite

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
7
Ik heb Windows 7 klaar liggen om op mijn pc te zetten, maar nu twijfel ik of dat wel zo'n goed idee is. Ze vertellen mij dat Windows 7 bewaart wat je download. Is nu werkelijk zo??
 
Dat ze je dan kunnen beboeten voor het downloaden van films enzo...
 
Ken je de uitspraak: men heeft de luid wel horen klokkenmaar weet niet waar de klepel hangt.

nu de orginele: Hij heeft de klok wel horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
(Hij heeft een gerucht opgevangen, doch weet er het fijne niet van).

Gewoon(indien je systeem er geschikt voor is)instaleren
 
oke dan, zal het er maar op wagen.. maakt het leven toch een beetje spannender he. :p
 
Ja, de originele versie. Heb die via mn werk gewonnen. :thumb::D
 
ja, heb het al eens op mn pc gezet, (een 'ON'originele versie) om eens uit te proberen. dus het werkt wel. Heb daarna maar snel mn vista er terug opgezet.waarom? zou ik dan toch gewoon bij vista blijven?
 
W7 niks mis mee hoor....
Aan jou de keuze wat je wilt...:D
(een dualboot zou ook nog een optie kunnen zijn.Kun je bij opstart kiezen of je voor vista of voor w7 gaat op dat moment.zie verder het voordeel er niet van)
 
Daar heb ik ook al van gehoord, maar denk dat mijn pc dat niet echt kan. zoveel ken ik er nu ook niet van. Dat zou wel de ideale oplossing zijn...:)
 
Ligt er een beetje aan hoe groot jou schijf(ven) zijn.
Als je nu opstart vanaf die w7 cd en die installeerd op een andere partitie van je schijf(vista zal nu op c staan en je hebt een D etc die groot genoeg is/of maken)dan krijg je automatisch de dualboot.
 
Zal het meteen eens proberen. het zal wel een tijdje duren voor dat alles geinsalleerd is maar ik laat je iets weten! ;) Bedankt alvast.
 
Ja ze betrappen je wel. Ze maken je hele harddisk leeg.
Komt door een update wat je dus niet moet installeren.
Is vaker gebeurd bij mij. Wanneer je iets illegaals hebt op pc je pc zal na een tijdje niet meer werken. Maarja je mag geen illegale dingen doen he :D
 
onzin...
Heeft niets met een legale w7 te maken!!

Geloof me het is echt waar.
Windows 7 heeft een update waarmee ze je harddisk scannen.
Als ze bijv. illegale spel aantreffen dan verwijnderen ze het.
Of als je bijv. illegale windows 7 hebt.
Maar goed zolang het legaal is, is dat geen probleem.
 
Er komt idd een update voor w7 uit ja...
Maar zoals gezegd is dat voor W7

Als ik bijv een gedownloade film op mijn schijf heb staat gebeurt daar niet mee!!
Ook weer het verhaal van klok en klepel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan