windows 8,1 agenda alle feestdagen 3 keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sidbessi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2015
Berichten
2
hallo,

Ik gebruik windows Phone 8,1 ,en een windows 8,1 tablet met en op mijn pc heb ik ook windows 8.1. Nu is mijn probleem dat ik al 4 jaar alle feestdagen drie dubbel in mijn agenda heb staan? De afspraken die ik op alle drie apparaten met win8.1 in mijn agenda zet staan er goed en eenmalig in. ;) Ik gebruik wel 2 keer microsoft office 2013 misschien dat het daar aan ligt
Wat ik geprobeerd heb op ik ben op www.windows.com ingelogd om alle oude apparaten te verwijderen maar dat werkt niet. Ook heb ik rond en rond en rond geneusd in outlook 2013 maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien. :eek:
Maar misschien dat iemand me kan helpen naar 4 jaar mijn drie dubbele feestdagen in mijn agenda naar één keer feestdagen in mijn windows agenda te brengen?
 
Laatst bewerkt:
Sidbessi,

Ik weet niet voor elk toestel hoe je het aanpast, maar op je pc kun je het volgende proberen.
Ga naar www.outlook.com en log in dan ga je naar agenda en dan klik je op het tandwieletje en daar kan je agendas uitvinken, misschien staat daar alles dubbel of 3 dubbel(heet feestdagen ofzo)
Als je die agenda uitvinkt zie je hem niet meer, maar is hij wel nog aanwezig, alleen niet zichtbaar.

Weet niet of het dan synchroniseert met elkaar, maar hopelijk wel. Anders handmatig eens proberen(ik werk niet veel met agenda, heb wel op pc en telefoon windows)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ik had online bij www.outlook.com de feestdagen aangevinkt uitgezet en op de outlook 2013 op mijn pc echt super bedankt en dat naar 4 jaar hoewel ik elke dag de agenda wel gebruik :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan