Windows 8.1 downgrade mogelijk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Twazz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Twazz

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2013
Hallo,

Ik heb al tijden een probleem met Windows 8.1, ik moet en wil terug naar 8!

Problemen:

Ik zie bepaalde netwerken niet meer (WiFi) (Update van de drivers niet mogelijk, deze zijn up to date.)
Ik krijg vaak een blauw scherm met verschillende teksten (foutcode's)

Ik heb een ASUS Notebook (R509CA-XX059), gekocht met een legale Windows 8 versie en later via de Windows store een gratis update gedaan naar Windows 8.1. Kan ik een versie downloaden van Windows 8 zodat ik deze legaal kan activeren met mijn productcode zoals te vinden in mijn eigenschappen van de computer?

Met vriendelijke groet.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Geen back-up dvd's gemaakt? denk dat het zo zou moeten wel aan je bestanden/software denken die je wilt bewaren

Ik heb inderdaad geen back-up gemaakt, bestanden die ik wil bewaren heb ik op een Externe HDD gezet. Ik heb alleen een mogelijkheid nodig om legaal terug te gaan naar Windows 8.

Als ik hem herinstalleer naar de fabrieksinstellingen via het configuratiescherm, krijg ik dan ook weer Windows 8?

Indien je een recovery partitie hebt zou het kunnen. Dat kan je controleren via schijfbeheer.

Ik ga eens even wat dingen proberen. Hartelijk bedankt!

Er zit helaas geen sticker met een code aan de onderzijde van mijn laptop.. kan ik de code elders vinden?

Hartelijk bedankt! Ik heb Windows 8 opnieuw geïnstalleerd met de officiële code. Problemen met de WiFi zijn opgelost, ik adviseer iedereen de update naar 8.1 voorlopig uit te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan