Windows 8.1 herstelt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hallo,

Mijn vriendin heeft een laptop, een Toshiba Satellite C855-255.
Maar telkens na het upgraden naar windows 8.1 werkt de laptop niet goed meer.
Als je hem opstart, kan je de kleur invoeren etc, maar zodra je op bureaublad komt start ie binnen 2 minuten opnieuw op, en dit gebeurd een paar keer.
Daarna moet je herstel doen, zodat hij terug gaat naar Windows 8, maar zelfs dat werkt niet meer. Steeds komt hij op het menu van herstel uitvoeren.
Opstarten in veilige modus of iets dergelijks werkt ook allemaal niet.

Nu stond er eerst Windows 8 op van Toshiba zelf, en heb ik zelf een schone Windows 8 iso gebruikt en Windows 8.1, maar het probleem blijft zich dus voor doen, dat hij telkens bij herstel komt.
Weet iemand hier iets meer van, of een oplossing?

Hoe goed is de harde schijf? Een keer de laptop laten vallen kan al voldoende zijn om ze kapot te maken.

Maar dat alleen om naar de denken. Kan je anders niet een recovery uitvoeren en Windows 8 weer op de laptop terug zetten? Vervolgens voer je dan een uitgebreide schijfcontrole uit.

Ik heb geen idee hoe goed de harde schijf is, chkdsk kan ik niet uitvoeren, zo ver kom ik namelijk niet eens, ook niet met een recovery.

Blijft alleen nog harde schijf uitbouwen en via usb adapter aan een ander computer hangen.

Ik heb dit zelfde probleem met dezelfde laptop..
Zou ik een fabrieksherstel kunnen uitvoeren? Mijn vraag daarbij is of ik dan een cd nodig heb voor het opnieuw erop zetten van Windows 8? Of gebeurt dat allemaal automatisch wanneer ik een fabrieksherstel uitvoer?

Laatst bewerkt:
Als de originele Windows 8 er nog op staat van toen u hem kocht, kan een fabrieksherstel. Let wel op, dan ben je ALLES kwijt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan