Windows 8.1, Wel of niet doen!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snellejelle72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Hallo beste mensen,

Zoals de titel al zegt; "Windows 8.1 Wel of niet doen!?"
Heb de laatste tijd veel rondgesnuffeld op het internet en er zijn nog aardig wat mensen die problemen hebben(drivers, programma's die niet werken etc.).

Voor de zekerheid mijn systeem nog maar even bijgevoegd:
Acer Aspire V3-571G-53236G50Maii
Intel® Core™ i5-3230M
Nvidia® GeForce® 710M

Met vriendelijke groet,
Jelle Hegeman

Hallo Jelle,

Gezien de huidige situatie van Windows 8.1 zou ik nog niet de stap gaan maken, zoals je zelf al aangeeft zijn er behoorlijk wat problemen met Windows 8.1.
Ik denk persoonlijk dat je hiermee het beste nog even kan wachten tot er wat meer duidelijkheid/zekerheid is, het wil allemaal soms wel en soms niet.

Tom.

Ik gebruik sinds twee maanden Windows 8.1 Pro x64 op mijn laptop (Dell Latitude E6410), en het bevalt erg goed. Naar mijn mening is Windows 8.1 nét iets prettiger mee te werken dan Windows 8.

Ik kan je zeggen dat ik helemaal geen problemen heb met stuurprogramma's of programma's die daarvoor in Windows 7 en 8 gebruikte. Voor mijn laptop zijn er geen stuurprogramma's voor Windows 8 en hoger. Voor de stuurprogramma's die Windows 8.1 niet kan vinden (dat waren er bij mij slechts enkele) heb ik gewoon de stuurprogramma's van Windows 7 x64 geïnstalleerd, deze werken gewoon naar behoren. Ik heb ook nog een ouder GPS-programma uit 2005 draaien, ook dit werkt prima.

Jouw systeem is overigens prima geschikt voor Windows 8.1!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan