Windows 8.1 - Welk onderhoud programma ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Ik ben voorstander van Advance system care van IObit
Is dat een goed programma of zijn er progjes die beter zijn ?

Dank en Happy 2015 aan iederen !

Het beste onderhoud programma is een image/ghost maken van je systeem en die terugzetten als dat nodig is...
Als je zorgt dat je data op een andere harde schijf (plus een backup) staan... ben je nooit daarvan iets kwijt.
Dus ook de pst van Outlook en het adresboek ervan moeten dan op een andere schijf staan!

Ben je gehecht aan de internet geschiedenis/nieuwere links en opgeslagen wachtwoorden en formulieren van je browser... dan moet je die wel backuppen.
Voor Firefox is daar bijv MoZbackup voor.

Al die cleaners blijven een risico dat ze je register stuk maken.... zeker als je de werking vd cleaner zelf niet kunt beoordelen....

Heb ze nog nooit gebruikt en bij andere nog nooit effectieve verbetering gezien na gebruik ervan. Ik sluit me bij Andre aan en heb eigenlijk vaker ellende gezien met zulke programma's dan dat het goed deed.

Ik gebruik ook AdvancedSystemCare FREE van Iobit, zowel op laptop alswel de 3 pc's die hier in gebruik zijn, géén problemen ermee !
Alternatieven? ongetwijfeld, ik weet alleen niet welke

Persoonlijk vind ik ook dat Iobit goed soft maakt, alhoewel er tegenstanders van zijn.
Daarom dit Topic
Ik gebruik het wel in samenwerking met Malaware Bytes en CC cleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan