windows 8.1 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

donderkontje

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2015
Berichten
13
goedenavond...ik heb een pc die heel traag werd en nu niet meer wil opstarten heb verschillende dingen geprobeerd 2 dagen gegoogeld....niks gevonden.....pc opgestart en met automatisch herstellen zegt hij de pc kan niet worden hersteld met automatisch herstellen C:\windows\system32\logfiles\srt\srttrail.txt.....eerder heb ik al geprobeerd om naar fabriekherstel te doen maar na 48 uur stond er nog steeds 6%....toen wilde ik opnieuw installeren...vroeg hij naar de productcode....deze had ik niet meer op sticker staan (kids er lekker afgepullikt denk) dus die had ik al opgeschreven van de pc eigenschappen...iets met een aaoem aan het eind maar dit schijnt te kort te zijn???....als ik mijn pc opstart staat er rechtonder in het scherm eerst a2 en dan a3 en als ik pc vernieuwen probeer zegt hij dat hetstaion waarop windows is geinstaleerd moet ontgrendeld worden? ik snap er niks meer van wie kan mij helpen :) alvast bedankt fransisca
 
Hoi,
Welkom op Helpmij :)
Die pc is een laptop of desktop?
Merk/type?
Nieuw uit de winkel of al ouder?
Geleverd met Win 8.1 of een upgrade?
Start ook niet op in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot)?
 
Laatst bewerkt:
oww sorry het is een desktop er staat gigabyte chassis op en scherm staat asus op hij is ongeveer 1,5 jaar oud nooit iets mee gedaan kwa instalatie zo kant en klaar gekocht nieuw msi mainbord staat er als ik opstart msi mainboard .....f8 werkt niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan