windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verdy

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2013
goede avond
kun je windows STORE verwijderen zonder in de problemen te komen.
hoe verwijder je windows store.
groetjes verdy.

verdy, hoezo zou je windows store willen verwijderen? het is toch juist super handig dat je alle apps gewoon kan opzoeken op 1 plek?

Zie bericht van rogier!

Mocht je de store nooit gebruiken dan kun je hem ook van je startscherm weghalen (rechtsklikken op tegel>losmaken van start).
Daarnaast had je de store nodig om te updaten naar 8.1, en er gaan al geruchten over 8.2 dus...

martijn12321, nu ben ik benieuwd, kan je vanaf 8.1 gratis naar 8.2 upgraden als die komt?

en om nog te reageren op TS, waarom wil je de store eigenlijk verwijderen?

Lijkt me wel toch? Anders zouden ze het wel 9.0 noemen (of iets anders). Maar zoals ik al zei waren het slechts geruchten. Wie weet was het gewoon onzin, of waren het dingen over 9.0, wie zal het zeggen?

zou wel leuk zijn als ze weer de mogelijkheid terug brengen voor een startknop net zoals in windows 7, mis hem nu een klein beetje, is nog ff wennen... kom van vista :P

goede avond
bedankt voor de reacties. de reden dat ik store wou verwijderen is het feit dat store er op een hinderlijke
manier er tussen komt als ik iets wil downloaden. nl. van uTorrent en die staat er niet in.
dus niet downnen.
ik hoop dat ik duidelijk geweest ben.
groetjes verdy.

Dus als je iets wil downloaden in utorrent komt de store ertussen? Dat is raar, want ik gebruik ook utorrent

Je download niks van uTorrent maar MET uTorrent. Het is dus een torrent client. Het lijkt erop dat torrent bestanden niet aan uTorrent gekoppeld zijn. In dit geval lijken ze helemaal geen koppeling te hebben dus wil Windows weten waarmee je die bestanden wilt openen en laat je daarom een App uit de store kiezen.

Koppel de extensie van die bestanden (.torrent) aan uTorrent en je zult de Store niet meer zien.

Laatst bewerkt:
edmoor je hebt gelijk je download MET uTorrent. hoe kan ik torrent koppelen als uTorrent niet in de Store staat?

Maak een nieuw tekstbestandje met kladblok en hernoem deze van Nieuw tekstdocument.txt naar a.torrent. Klik er vervolgens met rechts op en kies Openen met. Selecteer nu uTorrent of blader naar de map waar uTorrent.exe staat en selecteer die dan.

Bovenstaande is 1 van de methoden.
De koppeling is nu gemaakt en je kunt het nieuwe bestandje verwijderen.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reactie. we gaan het morgen uit proberen. ik hoop dat het lukt want ben geen ster
wat pc betrefd. na 10 jaar XP valt 8.1 zwaar tegen.
groetjes verdy.

Zelf vind ik Windows 8 veel prettiger. En alles loopt ook een stuk sneller en soepeler. Het is nieuw, leer ermee omgaan. Zo heb ik het ook gedaan en ben er blij mee. Uiteraard blijft dat persoonlijk.

Laatst bewerkt:
t'is opgelost. de fout
zat bij de tracker. het was wel een heel gezoek. bedankt voor de tijd en moeite die je er in hebt
gestoken.
groetjes verdy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan