Windows 8/7 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsjanssen6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2013
hallo,

Volgende week komt mijn game pc van azerty binnen,
maar ik weet nog niet wat ik er op zal zetten, windows 8 of 7 ?
Wat raden jullie mij aan ik heb altijd met mac gewerkt dus........
Ik ben van plan om er veel op te gamen, maar ik gebruik ook gewoon
veel standaard programma's zoals bijv. Word :).

Merci :thumb:

Ik gebruikte zelf altijd windows 7 maar sinds kort overgestapt naar windows 8.

Alleen volgens mij was het zo dat je sowieso windows 7 nodig hebt en dan pas windows 8 kan upgraden.

Maar windows 8 bevalt mij prima en lijkt ook erg op windows 7. Alleen het startscherm is even anders.

:eek: is dat zo ?? Ik heb windows 8 vandaag 'gekocht' :rolleyes: en heb het dus
op dvd maar is het dan zo dat ik eerst windows 7 er op moet zetten lijkt me toch van
niet ?

Alleen als je een upgrade hebt gekocht, heb je een volledige versie dan hoef je niet eerst windows 7 (of andere oude windows) te installeren.

Windows 8 is overigens prima om ook mee te gamen. Tot nu toe werkt zo goed als alles erop, behalve misschien nog wat specifieke wetenschappelijke stukjes software (wat de reden is dat ik weer terug naar windows 7 ben gegaan).

Windows 8 is nog het nieuwe kindje van de windows series dus daar zitten nog wat (kleine problemen in). En zijn alle programma's die wel compatible zijn voor windows 7 nog niet allemaal compatible voor windows 8 wil niet zeggen dat het niet gelijk werkt maar de kans is groter (overigens is het aantal programma's dat niet werkt op windows 8 zeer klein). Heb zelf ook windows 8 en ben er na die kleine dingetjes wel heel tevreden over.

ik heb windows 8 het is fijn maar games zoals world of warcraft of andere wat ik kun je niet instaleren dat moet je via steam doen ik raad je windows 7 aan voor gamen is dat makelijker want windows 8 heeft soms problemen

ik heb ze allebei w8 werkt prettiger voor school maar w7 weer beter voor het gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan