windows 8 bevriest!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolandbartl

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2011
Berichten
16
goede avond,

ik heb vandaag windows 8 geinstalleerd maar nu bevriest die om de haverklap. Ik Moet hem Dan Egt uitdrukken om te herstarten
Er Komt Geen Foutmelding In beeld

heeft iemand dit probleem ook of weet iemand wat het kan zijn?

ik heb een asus k50IN laptop.

alvast bedankt

roland bartl
 
Laatst bewerkt:
Kan je vertellen hoe je windows 8 hebt geinstalleerd en hoe je daarna alles hebt geupdate, of kwam je daar niet aan toe?
Dus vanaf de situatie toen windows 8 nog niet op je laptop stond, de situatie van je laptop, recovery? upgrade? typ al de punten eens in hoe je dat deed. Als je een merklaptop hebt met een recovery en je jast een windows 8 install er overheen kan het zijn dat bepaalde drivers (*.sys) niet meer met de hardware kunnen communiseren. In de laag onder het besturingsysteem werken dan bepaalde zaken niet waardoor alles stil komt te staan.
 
Laatst bewerkt:
hey,

ik heb windows 8 met een schone installatie geinstalleerd. daarvoor draaide ik op windows 7 Home premium
heb gewoon de hele installatie doorlopen zoals het hoort.
daarna de windows updates uitgevoerd die gevonden werden. vervolgens wou ik op internet avast free downloaden en bevroor die. en dat deed die constant soms ging het een uur goed en soms bevroor die al 5 minuten naar het opstarten.
 
het begon toen je avast free gaan downloaden zei je (is een verandering t.o.v. je eerste melding), kan je in de veilige modus opstarten en dat terugdraaien? met bijvoorbeeld systeemherstel. wat zijn de systeemvereisten van avast free, lopen die misschien tot en met windows 7?
http://www.avast.com/nl-nl/free-antivirus-download
deze zie ik, en zie ook dat avast free niet veel voorstelt. windows 8 heeft in de services zeker een windows firewall en defender, en misschien windows essentials security ingeschakeld.
Mocht je het in de veilige modus kunnen herstellen, weet je dan hoe je de services die opstarten in windows 8 kan bekijken?
is wel belangrijk, aangezien het 1 en ander kan conflicteren.
of het is een conflict met je netwerkdrivers.
ben wel benieuwd of de veilige modus zonder netwerk mogelijkheden hetzelfde probleem heeft, zo niet kan je eens kijken naar de netwerk drivers.
 
Laatst bewerkt:
ik heb er ondertussen weer windows 7 opgezet.
maar precies het zelfde probleem geeft ie met windows 7 in combinatie met service pack 1.

in windows 8 bevriest hij ook zowdra ik muziek wil luisteren en alsk hem gewoon een tijdje aanlaat staat bevriest hij ook zonder dat ik iets doe

voor windows 7 heb ik op de microsoft site een patch gevonden en daardoor is het probleem van bevriezen verholpen:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan