Windows 8 BSOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianj2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2013
Berichten
2
Dit is mijn error. BAD_POOL_CALLER en bij BlueScreenViewer zijn atikmdag.sys enntoskrnl.exe de schuldige. 1e is AMD drivers en 2e is de NT Kernel. Maar AMD drivers opnieuw installeren werkt niet. Het blijft maar komen? Kan me GPU kapot zijn? f is misschien de NT kernel de fout en moet ik Windows opnieuw installeren. Ik heb helemaal geen problemen met de GPU zelf(geen artifacts etc..)
 
Wat als je de driver (en components! zoals CCC) helemaal weglaat? Deze is een beetje moeilijk om ineens aan te geven. Een snelle search geeft deze dingen aan:

Oude BIOS,
Defecte kaart,
oververhitte kaart,
corrupt CCC,
corrupte driver.

Als de error wegblijft zonder AMD onderdelen kun je vervolgens alleen de driver installeren, zonder CCC. Als het probleem dan wegblijft is het probleem in CCC. Als het met alleen de driver wel problemen geeft is het mogelijk hardware.
 
Ik had al rondgezocht, hitte is het niet mijn kaart word max 70 graden. corrupte driver kan ook niet want ik heb hem helemaal opnieuw geinstalleerd. Oude bios kan ook niet want mijn moederbord bestaat pas sinds oktober 2012. En ze zijn ook nog eens up2date. Defecte kaart, tja, dat zal het ook wel niet zien. Geen artifacts niks gamen gaat gewoon op 60 fps. Maar ik blijf soms deze error krijgen. Misschien microsoft maar ff contacteren. Of AMD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan