Windows 8 Developer previeuw 8102

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hoi !

Sinds vandaag is bij @Microsoft een pre-beta versie van Win 8 te downloaden.

Zoals de naam al aan geeft is deze versie bedoeld voor ontwikkelaars.

Uiteraard is het gebruik op eigen risico; stabiliteit etc. worden niet gegarandeerd !

In het Engels: 32-bits-versie: http://wdp.dlws.microsoft.com/WDPDL...CD2/WindowsDeveloperPreview-32bit-English.iso

64-bits versie: http://wdp.dlws.microsoft.com/WDPDL...CD2/WindowsDeveloperPreview-64bit-English.iso

Er is tevens nog een versie incl. developer-tools te downloaden !

O ja: op dit moment is de site al bijna overbelast....

Greetz,

Harry.

Oh, gelukkig heb ik 'm vanochtend al aangezet (iets voor 10'en). Bedankt voor de tip Harry! Ondertussen is Virtualbox klaar om met de installatie te beginnen :)

(IK zal voor de mensen die geintesseert zijn, maar geen flauw idee hebben hoe je het al kan testen (zonder je PC te verprutsen), hier een aantal screenshots plaatsen).

Laatst bewerkt:
Zit me hier een beetje tegen te werken in Virtualbox. Bij de 1e keer installeren, kreeg ik de melding bij het opnieuw opstarten dat de installatie niet door kan gaan, en als ik toch gebruik van W8 wil maken, dat ik de installatie opnieuw moet starten. Na de 2e installatie had ik iets meer hoop, omdat ik iets verder kwam, en vervolgens een foutmelding kreeg (lol) waardoor de machine opnieuw opgestart moest worden. Daarna heeft het denk ik de oude installatie weer willen opstarten (Kuch, ik was weer zo eigenwijs om de partitie niet te verwijderen en een schone installatie te doen) waardoor ik nu wéér opnieuw kan beginnen.

Ja, hij werkt, maar podverdorie, wat is dat wennen zeg. Het hele start menu is nu gewoon een compleet nieuw scherm. Ik zal zo even het een en ander aan screenshots maken en uploaden.

@probleempjes;Ik zag dat het een zip bestand betreft.Vraagje voor de zekerheid;eerst uitpakken en dan als iso?
Dacht het wel toch?

Hier de 1e screenshots:

Dev. preview opstarten:

4e709f780a3b9-Dev._Preview.png

Inloggen mag (in de dev. build) met een lokaal account (kan je nu niet zien, want ik heb 'm al ingesteld), of met je Windows Live account:

4e709ebaed180-Inloggen_met_Windows_Live_account.png

ok...ach eigenlijk rare vraag van me.Een zip is naar mijn weten niet bootable.Komt goed:D

Ben nu al 10 minuten aan het Inloggen, schiet niet echt op. Denk dat het installeren nog sneller ging. #Houdopvoornuengaateenspelspelen

Eindelijk wordt VirtualBox hier weer eens gebruikt :)

Ben erg nieuwschierig!

Gedownload (64 Bits) en hij gaat vanavond op een Medion Laptop !!

Keep you updated !!

Probleempjes, bedankt voor de link naar Microsoft, komt met een 5,5MB/sec binnen. Mogelijk vanavond even in VMware installeren.
attachment.php

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    25,9 KB · Weergaven: 270
Hij staat erop en inderdaad wat is dat wennen zeg !!!!!
Waar kan ik mijn geïnstalleerde programma's zien !! ?? ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan