Windows 8 Developer previeuw 8102

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie allemaal onder Virtualbox draaien of is er ook iemand die hem draaiende heeft in dualboot.?

Sterker nog, hoe sluit ik hem af/zet ik hem uit??
Hahahahahahahahaha......

Ik heb hem single draaien op een Medion Laptop !!

Afsluit knop had ik ook nog niet gevonden. Gebruik commandprompt ervoor.:p

shutdown /s

Heb het in Virtualbox moeten installeren, VMware7 ondersteund deze niet.

Ik heb nogal wat problemen in Virtualbox (32bit versie, de 64bit versie zou iets te lang duren om te downloaden :p). Vaak stopt het met het laden van Windows zodra ik inlog, en soms duurt het inloggen gewoon een half uur of langer. (Ondertussen met de 5e herinstallatie bezig).

Heb de 64bit draaien in virtualbox, gaat op zich wel.

Hoeveel geheugen geef je de VM? Hier op mijn laptop kan ik hem niet meer dan 1GB geven en crashed hij al voordat ik hem kan installeren (32 bit versie in Virtualbox)

1GB issie wel wat sneller op, maar kom wederom niet verder dan het inloggen (daarna een zwart scherm, met een schermpje dat 'ie het een en ander moet instellen. Daarop loopt 'ie vast.).

Afsluit knop had ik ook nog niet gevonden. Gebruik commandprompt ervoor.:p

shutdown /s

Heb het in Virtualbox moeten installeren, VMware7 ondersteund deze niet.

Ik heb hem gewoon uitgezet en dan duurt het even dus ik denk dat het wellicht gewoon met de power knop gaat eigenlijk !!
Ga vandaag eens proberen wat programma's erop te zetten en hopelijk kan ik die wel terug vinden dan.
Overigens ziet Tweet@rama er fantastisch uit ( de Twitter app van W8 ) ....... werkt ook prima !!

Overigens, waarom krijg ik geen notificaties van dit topic als er gereageerd is !!??

Laatst bewerkt:
Programma's staan als tegels bij alle andere tegels op het Home screen dus.
Heb nu Office 2010 draaien en voor mijn Epson Wifi Printer heb ik niets hoeven doen, die werkte meteen al en wordt keurig herkend !!

Ik download nu de 32-bit versie. :)

Voor iedereen die de x64 heeft gedownload met developer tools: hoe vinden jullie Visual Studio 2011 werken?

Bij mij wil Windows 8 niet installeren in VirtualBox, blijft op 10% van de installatie hangen. Zou het kunnen dat Ubuntu, dat ik ook virtueel heb draaien daar iets mee te maken heeft?

Nee, verschillende virtuele machine's zullen elkaar niet tegenhouden. Of je moet er een dualboot van bakken, dat GRUB 'm nog niet lust (zou niet weten waarom niet, afgezien dat er misschien een ander bestandssysteem in W8 komt).

Nu is de installatie op zich wel gelukt in VB, maar was ruim een uur bezig met Registry settings. Ik ben er maar mee gekapt.

Zou het ook mogelijk zijn om als dual boot met Windows 7 te installeren?

De vraag is dan hoe? Het liefst op een aparte partitie, maar ik heb (nog) niets gevonden, bijvoorbeeld een soort keuzemenu, waarin ik dat kan aangeven.

Zojuist een dualboot gemaakt en type dit via explorer w8:D

@Corverm: opstarten vanaf de w8 dvd.Je krijgt dan melding "druk toets om van dvd te starten.
Dan geavanceerde opties en kiezen voor een andere partitie.

Ja, uiteraard Frank, de installatie draait nu. Even geen erg gehad dat ik van de dvd op moest starten. Logisch natuurlijk, maar even over et hoofd gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan